LilleKaisa Glad i forumet 5 Mai 2011 #1 Noen som har erfaringer med denne: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3288&KatId=28
Rosa Mirabella Gift med forumet Novemberlykke 2015 Januarlykke 2020 Marshmallows 2022 Stjerneskuddene 2024 5 Mai 2011 #2 Nei, jeg har ikke erfaring med den. Men jeg kan virkelig anbefale babybjørn sin vippestol!!
*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 5 Mai 2011 #5 Vi har den. Bruker den lite, lillegutt liker den ikke så godt. Er en fin vippestol da, den står til pynt her borte på gulvet :p Ville heller gått for den "gammeldagse" sorten hadde jeg kjøpt en stol idag. En jeg kunne stille ryggen på :)
Vi har den. Bruker den lite, lillegutt liker den ikke så godt. Er en fin vippestol da, den står til pynt her borte på gulvet :p Ville heller gått for den "gammeldagse" sorten hadde jeg kjøpt en stol idag. En jeg kunne stille ryggen på :)
L *Labambie Forumet er livet 5 Mai 2011 #6 Tips fra meg, om du først skal legge såpass med penger i en vippestol kjøp Babybjørn sin. Den er GULL!
Tips fra meg, om du først skal legge såpass med penger i en vippestol kjøp Babybjørn sin. Den er GULL!
LilleKaisa Glad i forumet 5 Mai 2011 #7 Ahh....jeg syns den ser så skrøpelig ut :p Men den er kanskje ikke det da...
*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 5 Mai 2011 #8 Hehe, fant foresten en praktisk ting eg ikkje har lagt merke te med den idag :p Den har gummibein, så når jeg hadde den stående på kjøkkendisken så sto den bom fast Og nei, jeg lar han IKKE sitte i stolen oppe på disken alene. Kun når jeg står foran han og gir han grøt
Hehe, fant foresten en praktisk ting eg ikkje har lagt merke te med den idag :p Den har gummibein, så når jeg hadde den stående på kjøkkendisken så sto den bom fast Og nei, jeg lar han IKKE sitte i stolen oppe på disken alene. Kun når jeg står foran han og gir han grøt
I iNiMa Forumet er livet 5 Mai 2011 #9 Labambie skrev: Tips fra meg, om du først skal legge såpass med penger i en vippestol kjøp Babybjørn sin. Den er GULL! Enig Enig!
Labambie skrev: Tips fra meg, om du først skal legge såpass med penger i en vippestol kjøp Babybjørn sin. Den er GULL! Enig Enig!