vippestol

Ojoj,den var kjempefin!! [:D]
Så snill pappa`n din er da [:)]

skikkelig fancy greier jo[:)]
Jeg skal kanskje ikke kjøpe vippestol, men hvis jeg kjøper så blir det nok av den billigste typen[:D]

stilig[:)]

den var stilig da!

Men ikke bra for ryggen til barnet i det hele tatt. Nyfødte skal ligge flatt, ikke sitte.. da får de best lungekapasitet og ryggen får ikke svi (de er ikke sterke nokk i musklene til å sitte før de setter seg opp selv)

Den var tøff :)

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

den var stilig da!

Men ikke bra for ryggen til barnet i det hele tatt. Nyfødte skal ligge flatt, ikke sitte.. da får de best lungekapasitet og ryggen får ikke svi (de er ikke sterke nokk i musklene til å sitte før de setter seg opp selv)

renger no med at siden den er fra 0 år at den er tilpasset og består forskriftene for nyfødte, var 3 stillinger på ryggen så hun kan sikkert ligge den helt flatt når den står på gulvet eller henger [:D]

Hadde noe liknende til snuppa bare fra fisher price.. [:)] 
Men brukte den egentlig veldig lite[8D]

ORIGINAL: Anonymius

den var stilig da!

renger no med at siden den er fra 0 år at den er tilpasset og består forskriftene for nyfødte, var 3 stillinger på ryggen så hun kan sikkert ligge den helt flatt når den står på gulvet eller henger [:D]

Selv om det står fra 0 år betyr ikke det at det er full liggestilling..
Mye som kan skrives for å få solgt mest mulig av produktet!
Og hva skulle det bry produsentene om det anbefales at småbarn ligger,
de mener jo selvfølgelig at produktet er trygt uansett..

Får satse på at den ene innstillinga er flat da[:)]

Bruk ikke for mye vippestol de første mnd. D er ikke bra nei..
Jeg kjøpte bare en billig vippestol, som stort sett bare ble brukt til mating i fra 5 mnd alder. Før det brukte vi ikke stol. Best å la de små få ligge mest mulig.

ORIGINAL: Anonymius

den var stilig da!

Selv om det står fra 0 år betyr ikke det at det er full liggestilling..
Mye som kan skrives for å få solgt mest mulig av produktet!
Og hva skulle det bry produsentene om det anbefales at småbarn ligger,
de mener jo selvfølgelig at produktet er trygt uansett..

Får satse på at den ene innstillinga er flat da[:)]

Vippestoler går sjelden helt flatt, men kan være fint å sette barna i en liten stund hvis man fikser noe og de ikke vil være langt unna.
Som her om dagen da niesen min (4 uker) ikke ville legge seg, ville bare være med når vi spiste, så hun fikk sitte i vippestol mens søstern min skar opp maten sin (det syntes hun var greit for da fikk hun være rett ved siden av og se på) så hun kunne spise mens hun holdt lillejenta. (kun snakk om 10-15min og det er greit, blir som en bilstol)[:D]

Back
Topp