Solstråletante
Elsker forumet
Hei.Leste litt på utstyrlista - vippestol, dere som har barn fra før, brukte dere den? Er litt grønn jeg:P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KjellisMam
Brukte den mest til mating når han begynte med fast mat (og før han kunne sitte i bordstol)
Men selv om babybjørn er fine så er dei litt uhendige med tanke på at du ikkje kan stile ryggen å fotstøtta (eller tar eg feil der?).. (vi hadde en carena å den kan du både stile ryggen fra heilt til liggestilling til heilt sittestilling + enden der føttene er kan stiles opp å ned)
ORIGINAL: KjellisMam
Brukte den mest til mating når han begynte med fast mat (og før han kunne sitte i bordstol)
Men selv om babybjørn er fine så er dei litt uhendige med tanke på at du ikkje kan stile ryggen å fotstøtta (eller tar eg feil der?).. (vi hadde en carena å den kan du både stile ryggen fra heilt til liggestilling til heilt sittestilling + enden der føttene er kan stiles opp å ned)
ORIGINAL: gladlaksen
Jeg har babybjørn og er i og med ganske fornøyd med den til vårt bruk. I og med at det ikke er anbefalt at barn sitter der så lenge av gangen fikk lillemor aldri sove i den. Men kjempe fint som et sted de kan sitte når de mates eller man selv trenger to ledige hender. Vil absolutt si at det er en god investering:)
ORIGINAL: PippiLottis
´Babybjørn , den er brukt masse. God når du skal dusej og mini er våken [:)]
ORIGINAL: Joker
Vi har brukt baby bjørn vippestolen masse, og bruker den masse nå, selv om han er 15 mnd.
Når han var mindre var det veldig deilig å ha han i den på badet når jeg dusjet o.l. Brukte den når han begynte med mat, for da var han for liten til vanlig stol.
Nå klatrer han opp i den selv og sitter å ser barnetv i den[:)]han syns det er så digg å sitte i gynge i den[;)]