Vippestol

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Ser på babybjørn vippestol siden jeg vet mange skryter av den. Noen som har testet tilsvarende av annet merke? Evt. Hvilken type av babybjørn anbefales?

Personlig synes jeg Babybjørn sin er best, uavhengig av type. Slitesterk og tåler mange runder i vaskemaskin. Hadde ikke giddi å kjøpt ny. Fant en selv på Finn til 300kr som var ren og pen :)

Vi fant ikke brukt og synes den var «dyr» så vi kjøpte fra maxi cosi…Kori tror jeg den heter. Må si meg veldig fornøyd med den, også vasket tusen gang + lett å pakke sammen, lettvekter osv. Har ikke prøvd babybjørn så kan hende det er myyyye bedre, no idea :) Finnes iallefall alternativer, vi blir å bruke maxi cosien til nr2 og.

Tilbører ikke gruppa her men Babybjörn er best! vår ble kjøpt by i 2006 og ble nylig brukt til nr4 :)

Babybjørn over alle, virkelig! Du har enda god til, og titt og ofte selges de brukt til en god pris! Sjekk markedplace og finn :)

Jeg bestilte ny på nett i dag jeg :hilarious:

Vil liksom få orden i sakene! :happy:

Orginl babybjørn ♡ ! Fikk vår i 2006, og er like god i dag!

Kjøpte en helt enkel fra finn, carena mener jeg merket er.

Vi fant ikke brukt og synes den var «dyr» så vi kjøpte fra maxi cosi…Kori tror jeg den heter. Må si meg veldig fornøyd med den, også vasket tusen gang + lett å pakke sammen, lettvekter osv. Har ikke prøvd babybjørn så kan hende det er myyyye bedre, no idea :) Finnes iallefall alternativer, vi blir å bruke maxi cosien til nr2 og.
Maxi cosi kan vel ikke vippe opp og ned med sprett i, sånn som Babynjørn. Det er mer en gyngestol. Vi hadde en gyngestol og en Babynjørn vippestol og den gyngegreia var dørgende kjedelig for mini. Babybjørn vippestol ble brukt så utrolig mye til søvndyssing her, og den måtte ha skikkelig fart og sprett for å være god nok for mini. Hehe. Ellers så maxi cosi bedre ut sånn komformessig.

Sverger til babybjørn. Har vært innom noen andre typer før vi hadde babybjørn sin, nå skal vi jo ha to så må skaffe oss en til. Tenker å kjøpe en bruk en så følger med på finn

Babybjørn er virkelig den beste ❤️

Så gøy å se at så mange er/har vært fornøyde med babybjørn sin! Fikk vår i posten før helgen! :-)

ja gøy å se at så mange liker babybjørn. kjøpte min på finn å fikk den for 300,- et kupp :D

Back
Topp