Vippestol

Julemoms

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Junilykke 2022
Har dere en vippestol å anbefale?
Trenger bare en når jeg skal dusje / stelle meg eller andre barn på badet osv.
Trenger ikke koste skjorta, men være grei å sitte i :)

Vi hadde babybjørn med noe trekuler til leke forrige gang. Vi syntes den fungerte helt fint til akkurat det formålet du nevner. Kjøpte brukt på finn, var genialt.

Ikke kjøp Stokke sin, den er alt for hard i vippen, så man må sitte med foten på den HELE tiden. Vi går heller for Babybjörn denne gangen, som har mye bedre sprett i vippingen. Haha, alt hva man har preferanser på :hilarious:

Vært veldig fornøyd med babybjørn sin :) En av få ting jeg har fortsatt som jeg fikk til 12 åringen :p

Takk for flere tips :D babybjørn koster jo veldig med tanke på at det er siste barn og jeg bruker vippestol lite generelt. Men kan jo være på utkikk etter brukt :joyful:

Jeg foretrakk også Babybjörn over Stokke sin. Sistnevnte er så styrete med masse seler når de skal inn og ut. Håper du finner en rimelig Babybjörn brukt :Heartred Eller kanskje noen du kan låne av?

Har bare kjøpt brukt, merkes ikke at de har vært brukt heller :hilarious: kjøpt brukt til denne og! Og får nok solgt den igjen etterpå :) Har kjøpt og solgt for 500 kr, så det bruker være en ok pris. Babybjørn altså. Fordelen med den (siden du har flere barn som trenger deg = behov for å legge fra seg babyen trygt), er at den kan brukes fra helt nyfødt med denne ergonomiske liggestillingen den har.

Nå har jeg bare prøvd babybjørn sin, men likte veldig godt det meshstoffet og at den tørker så raskt om «noen» skulle gulpe eller bæsje oppi der og grise litt. Den blir også veldig flat sammenslått og lett å ha med bort på besøk, kjekt å ha et sted å ha den lille om vi skal spise/drikke kaffe og den ikke vil ligge alene på gulvet. Men igjen, ingen erfaring med andre typer.

Takk for mange tips, Babybjørn trumfer:)
Bra tråd! Har lurt på det samme, men fikk jo svar nå:D
Det jeg har hørt fra venninner, er at de med stokke steps bruker jo babysetet der også som vippestol på gulvet, da slipper du to forskjellige. Selv brukte vi bare babybjørnen uten å vippe noe særlig, det likte ikke mini. Så kan jo være verdt å se på andre også…

Det jeg har hørt fra venninner, er at de med stokke steps bruker jo babysetet der også som vippestol på gulvet, da slipper du to forskjellige. Selv brukte vi bare babybjørnen uten å vippe noe særlig, det likte ikke mini. Så kan jo være verdt å se på andre også…

Ja, vi har Stokke Steps, og brukte derfor setet som vippestol. Samtidig lånte vi Babybjörn sin av en venninne, og hadde den stående hos mamma og pappa. Likte Babybjörn så mye bedre at jeg tror vi kommer til å ha den i tillegg denne gangen :Heartred Er liksom noe med å gjøre det enklest mulig til dager hvor man er alene med den lille :joyful:

Utrolig vanskelig å finne brukt babybjørn på lille plassen jeg bor.
Heldigvis skal vi til nær familie som bor på østlandet i vinterferien, da skal jeg på en STOR bruktbutikk :D

Utrolig vanskelig å finne brukt babybjørn på lille plassen jeg bor.
Heldigvis skal vi til nær familie som bor på østlandet i vinterferien, da skal jeg på en STOR bruktbutikk :D
Så smart! Vil også anbefale deg å sjekke ut finn.no på den plassen du skal til i vinterferien nå fremover, og lage en avtale til du er på plass :) Og, forresten jeg fikk napp med å lage annonse selv på min lokale FB kjøp og salg :) Ingen hadde liggende annonser, men når jeg spurte, så hadde flere allikevel :joyful:

Så smart! Vil også anbefale deg å sjekke ut finn.no på den plassen du skal til i vinterferien nå fremover, og lage en avtale til du er på plass :) Og, forresten jeg fikk napp med å lage annonse selv på min lokale FB kjøp og salg :) Ingen hadde liggende annonser, men når jeg spurte, så hadde flere allikevel :joyful:
Takk for tips :D er ikke klar for å annonsere det for alle helt ennå, men legger nok ut etterhvert :)

Takk for flere tips :D babybjørn koster jo veldig med tanke på at det er siste barn og jeg bruker vippestol lite generelt. Men kan jo være på utkikk etter brukt :joyful:
Jeg kjøpte babybjørn sin brukt for 200 kr til 2020 barnet :) Ligger en del av de ute på Finn og på Facebook.

Vi har en babybjørn liggende fra de tre andre. Var godt fornøyd med den :)

Back
Topp