Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjøpt brukt til denne og! Og får nok solgt den igjen etterpå Takk for mange tips, Babybjørn trumfer![]()
Det jeg har hørt fra venninner, er at de med stokke steps bruker jo babysetet der også som vippestol på gulvet, da slipper du to forskjellige. Selv brukte vi bare babybjørnen uten å vippe noe særlig, det likte ikke mini. Så kan jo være verdt å se på andre også…Bra tråd! Har lurt på det samme, men fikk jo svar nå![]()
Det jeg har hørt fra venninner, er at de med stokke steps bruker jo babysetet der også som vippestol på gulvet, da slipper du to forskjellige. Selv brukte vi bare babybjørnen uten å vippe noe særlig, det likte ikke mini. Så kan jo være verdt å se på andre også…
Er liksom noe med å gjøre det enklest mulig til dager hvor man er alene med den lille 
Så smart! Vil også anbefale deg å sjekke ut finn.no på den plassen du skal til i vinterferien nå fremover, og lage en avtale til du er på plassUtrolig vanskelig å finne brukt babybjørn på lille plassen jeg bor.
Heldigvis skal vi til nær familie som bor på østlandet i vinterferien, da skal jeg på en STOR bruktbutikk![]()

Takk for tipsSå smart! Vil også anbefale deg å sjekke ut finn.no på den plassen du skal til i vinterferien nå fremover, og lage en avtale til du er på plassOg, forresten jeg fikk napp med å lage annonse selv på min lokale FB kjøp og salg
Ingen hadde liggende annonser, men når jeg spurte, så hadde flere allikevel
![]()
Jeg kjøpte babybjørn sin brukt for 200 kr til 2020 barnetTakk for flere tipsbabybjørn koster jo veldig med tanke på at det er siste barn og jeg bruker vippestol lite generelt. Men kan jo være på utkikk etter brukt
![]()
Har sett men usikker på om folk sender i posten ?Jeg kjøpte babybjørn sin brukt for 200 kr til 2020 barnetLigger en del av de ute på Finn og på Facebook.
Nei, det var det da. Finner du på Sørlandet så kan jeg hjelpe degHar sett men usikker på om folk sender i posten ?