Vippestol :)

Babybjørn sin her. Synes den er så genial når babyen såvidt trenger å bevege seg for å gynge :D Da styrer de showet litt selv :hilarious:
 
Noen som har erfaring med Charlie Crane sin? Synes den er så fin :love7
 

Vedlegg

  • 019D463D-BDFB-4BF9-AFBE-0AB75850909D.png
    019D463D-BDFB-4BF9-AFBE-0AB75850909D.png
    39,1 KB · Visninger: 14
Siden vi har kjøpt stokke steps ble det stokke sin vippestol som kan festes på spisestolen. Virker som den er veldig grei. Gleder meg til å teste. Har hatt babybjørn til de 2 andre.
 
Babybjörn sin, fordi de fleste babyer etter noen måneder lærer å VIPPE SEG SELV i den stolen, og det er intet mindre enn genialt :D sparker med beina også vipper stolen.
Så jeg anbefaler absolutt den på det varmeste, kan ikke måle seg med noe annet vi har prøvd. Når de er begynt å bli interessert i leker hadde vi babygymstativet stående foran stolen, så han underholdt seg selv mye sånn mens vi spiste middag
 
Jeg har arvet en med både musikk og vibrering og alt mulig i, så håper babyen kommer til å trives oppi der. Ser for meg at det blir komisk med en sånn vibrerende baby :hilarious:
 
Jeg har arvet en med både musikk og vibrering og alt mulig i, så håper babyen kommer til å trives oppi der. Ser for meg at det blir komisk med en sånn vibrerende baby :hilarious:
Jeg hadde en sånn til min første, og den var veldig populær :D
 
Jeg hadde en sånn til min første, og den var veldig populær :D
Hun jeg arvet den fra sa det samme :) De blir sikkert helt perplekse av den vibreringa! Vi skal ha stellebord oppå vaskemaskina også, så den ungen kommer til å bli helt skjelven :joyful::joyful:
 
Babybjørn balance soft her! Ikke erfaring med den enda, innkjøpt på bakgrunn av gode resultater i test.
 
Babybjørn, egentlig mest fordi det et den jeg har brukt på venners barn (mest mest fordi jeg får 2stk av nevnte venner) og den er så lett å ta med seg.
 
Vi arvet både babybjørn og Stokke sin. Den fra Stokke var penest brukt, så den valgte vi å bruke. Den andre donerte vi videre. Skulle vi kjøpt selv hadde vi nok valgt babybjørn. Den er mindre og enklere i bruk.
 
Hun jeg arvet den fra sa det samme :) De blir sikkert helt perplekse av den vibreringa! Vi skal ha stellebord oppå vaskemaskina også, så den ungen kommer til å bli helt skjelven :joyful::joyful:

Hver gang jeg skulle dusje da eldste var baby satt jeg på vaskemaskin og tørketrommel en stund i forveien, og la ham i babynest på badegulvet. Han sovna til duringa fra sentrifuge og trommel hver eneste gang, så mor fikk tatt seg en lang, varm dusj i fred :hilarious:
 
Hver gang jeg skulle dusje da eldste var baby satt jeg på vaskemaskin og tørketrommel en stund i forveien, og la ham i babynest på badegulvet. Han sovna til duringa fra sentrifuge og trommel hver eneste gang, så mor fikk tatt seg en lang, varm dusj i fred :hilarious:

Godt tips! :stinkyfeet:
 
Back
Topp