Vi har fått låne en BabyBjørn, hadde også en på lån til førstemann. Foreldrene mine lånte tidligere en sånn variant med lys og vibrasjon, den var grei den også men syns lyd og vibrasjon bare gjorde vondt verre når hun var overtrøtt... Dessuten satt/lå hun ikke så bra i den. Tror det var en fra Fisher.
BabyBjørn er jeg fornøyd med; den er enkel og grei og lett å flytte på - eller ta med seg. Og den kan justeres sånn at ungen egentlig ligger mer enn sitter når den er bitteliten.
Vi brukte nok vippestol daglig med førstemann, men ikke veldig lenge av gangen. Men den var fin å sette ungen i de 15 minuttene vi spiste middag for eksempel. Eller mens jeg drakk en kaffekopp på morgenkvisten. Og vi døpte den etterhvert om til "bæsjestolen" haha - det skjedde omtrent hver eneste dag at det kom en skikkelig eksplosjon i bleia når hun satt der. Fint med vaskbart trekk med andre ord
Unger skal jo ikke sitte så lenge av gangen i de stolene, men mim erfaring med vår baby var uansett at hennes tålmodighet i den stolen var slutt ganske raskt uansett
Av babygym har vi arvet en jeg ikke kjenner navnet på, men det er en med to sånne bøyler som er festet i et teppe. Ganske glorete. Også har jeg kjøpt en brukt fra IKEA, Leka babygym heter vel den. Det var også det vi hadde på lån til førstemann, og syns det var bra. Ungen likte den, den tok ikke hele stua og den var enkel og grei og laget av tre.