Vippestol

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som vet om/har erfaring med en god vippestol? Gjerne ikke den dyreste i gata men en som funker til sitt formål og er ergonomisk riktig for babyen! :)

Uten tvil baby bjørn sin! :) den er verdt en hver krone. Prisen ligger på 1200-1300 (synes ikke det er dyrt), men den kommer relativt ofte på tilbud på nett og butikk. Hvis ikke er no det alltid noen som selger en slik brukt :)

Vi går også for Babybjørn, surret lenge etter hvilken vi skulle ha, men siden så mange sier Babybjørn er den beste så synes jeg prisen er helt ok, så følger jeg med om det kommer tilbud på den :)

Vi har hatt babybjørn sin til alle tre. Synes den er bedre enn alle de andre vi har prøvd hos venner og rundt omkring. Enkle og stødige i designet og med god svikt/ naturlig gyngefunksjon. Og de er helt ypperlige å kjøpe brukt. Lett å vaske trekket. Den vi har, kjøpte vi brukt til eldstemann = lang levetid. Søsteren min har en nyere en, men designet er omtrent likt og fremdeles godt.

Baby bjørn!! Jobba tidligere i barnas hus og kunder som hadde prøva enklere/billigere vippestoler sa at baby bjørn sin var desidert den beste. Sitter mye bedre i den sa de:)

Babybjørn sin har vi også vært veldig fornøyd med. Men - det er vel strengt tatt ingen vippestoler som blir betegnet som ergonomisk riktige for babyer, da de jo egentlig helst ikke skal sitte så oppreist før de kan sitte selv... :-)

Vi har babybjørn sin, men har jo ikke fått testet den enda :)

Babybjørn :) Har slitt ut to stk allerede, så kjøpt ny nå :)

Her har vi en gammel arvet vippestol sak som henger i kjeller'n og kun brukes når baby må være med ned for å sette på vask/tørk av klær.

Oppe i kjøkken er baby med på benken i newbornsetet sitt så lenge det er forsvarlig. Ellers i huset er det gulvet som gjelder og sofa på stua til tider.

Skal ha vugge på stua i starten så kan jo også legge baby der litt om det skulle være nødvendig. Etterhvert skiftes den ut med lekgrind da jeg er litt usikker på hva en 3-åring kan finne på med en baby om de er alene i noen få minutter

Back
Topp