Har dere begynt å bruke vippestol? Hvor gammelt var bebis når det tok sin første vippe- ride? Jeg har ikke pakket opp vår enda, lillebror er 9 dager gammel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker også at den stolen blir redningen for dusj og mat når jeg blir alene etter påskenJepp! Bruker den om morgenen så jeg får spist frokost og dusjet. Før vi tok den i bruk spiste jeg ikke før langt på dag når jeg var alene med henne og ble helt uvel pga det Nå sitter hun i den og pludrer mens mor får i seg litt næring hun også Baby er snart 5 uker.
Brukes på samme måte her ^^,Jepp! Bruker den om morgenen så jeg får spist frokost og dusjet. Før vi tok den i bruk spiste jeg ikke før langt på dag når jeg var alene med henne og ble helt uvel pga det Nå sitter hun i den og pludrer mens mor får i seg litt næring hun også Baby er snart 5 uker.
Tenker også at den blir redningen når jeg skal dusje og pusle litt etterhvert. Foreløpig er mannen hjemme, og skal være det til lillegutt er rundt tre uker. Er det greit å begynne med vippestol da? Hadde ikke vippestol forrige gang, men savnet det såpass at jeg kjøpte det til denne gangen Har newborn seat til tripp trapp som skal brukes ved mating etterhvert.
Er så mange fysioterapeuter som ikke liker vippestol for tidlig, pga belastning av rygg. Jeg tenker alt med måte, og er ikke redd for å bruke det litt. Men jeg lurer likevel på hvor tidlig man kan begynne Jeg får bare se når behovet melder seg, tenker det ikke er noe stress før mannen begynner på jobb uansett Da begynner nok bebis å bli mer våken også.Hvorfor skal det ikke være greit? Er bare å prøve og se om baby liker den
Er så mange fysioterapeuter som ikke liker vippestol for tidlig, pga belastning av rygg. Jeg tenker alt med måte, og er ikke redd for å bruke det litt. Men jeg lurer likevel på hvor tidlig man kan begynne Jeg får bare se når behovet melder seg, tenker det ikke er noe stress før mannen begynner på jobb uansett Da begynner nok bebis å bli mer våken også.
Det er genialt! Vi brukte kun det forrige gang, men jeg savnet en vippestol likevel, så denne gangen ville jeg ha begge delerVi kommer til å bruke Tripp trapp newborn set til han vokser ut av den ihvertfall