Vippestol

Det er helt sikker noen regler for det, men det kommer gjerne an på vippestolen og. Jeg har en vippestol som kan leggest helt flatt og har brukt den 2-3 ganger i 20-30min når jeg lager middag.
Sist lånte vi babybjørn og den brukte vi ikke så tidlig siden den er brattere.

Er akkurat babybjørn vippestol jeg har også...:) husker ikke når jeg begynte å ta ibruk sist..

Har brukt den litt allerede. Tror ikke det er noe problem så lenge de ikke sitter veldig lenge :-) bruker babysetet til tripp trapp og:-)

Jeg har tiny love sin vippestor som er kombinert som ligge gym med vippe lol... han bruker ligge versjonen mange ganger til nå, men jeg bruker ikke vippestolen da jeg ikke helt er komfortabel med den ennå;P

Har vippestol som kan legges helt flat, så den kan brukes helt fra starten. Ligger bedre i den enn på en flat madrass ergonomisk sett(i følge en del fysioterapauter), da han får en liten krum i rygg og hofter i vippestolen.

Vi har babybrørn, og hun har bare sittet i den sånn helt korte perioder (type par minutter) enda. Husker ikke helt når de andre begynte å bruke den mye, husker at de satt i den i dåpen sin, på bordet, men med denne tenker jeg vi heller briler newborn seat på tripptrapp til det? Dog hakket skumlere med festingen der da, i voppestolen på bordet mellom oss kunne de sistte med bare en spesialtllaget sele over magen, ikke mellom bieina, for det går jo ikke når de har dåpskjole på

Hvis den kan legges helt ned så kan den brukes fra dag 1. Kan den ikke det så anbefales det å vente noen uker og da helst kun 30 min maks om gange (etter hva jeg har hørt)

Jeg har babybjørn og har brukt den 2 ganger når vi spiser middag. Han er 8 dager gammel..... Så tenker at hvis en kun bruker den ved behov i korte perioder, så kan den ikke skade mer enn bilstolen.....

Sitter flatere i stolen enn i bilstolen, så i kortere perioder ser jeg ikke det som porblematisk nei. (Har selvsagt stolen i flateste stille) Skal selvsagt ikke sitte der hele dagen, men sånn litt mens jeg henger opp klesvasken, slipper hunden ut i hagen eller andre sånne småting som jeg ikke klarer på henne i armene, det er en del av den varierte hverdagen hennes. Hun ligger på mage, ligger på rygg, bæres, sover på brystet til sin far, i armen mine, i vugga. Variasjon er jo det viktigste

Bruker den om frøkna er våken når vi spiser middag. Har en som kan legges flatt. Som Sara sier sitter de jo mer i bilstol, så i vippestol i korte perioder om den kan legges helt ned går nok bra :)

Back
Topp