Vippestol

Vi brukte den mest til da vi begynte ved grøt ved 4 mnds alder, og hun var for liten for tripp trappen :) baby bjørnen kan du selv velge forskjellige stillinger, så ofte hun bare lå der og så på mens jeg feks rydda og vaska. Hun lå for det meste på treningsmatte og hadde baby gym, men for vår del var stolen gull verdt.
Og hun snudde seg fra rygg til mage allerede ved 5 mnds alder og krabba da hun var 8 mnd. Så selv om hun satt endel i den så har ikke det hindret henne på noe måte. Tidlig ute med alt :) Alt med måte :)

Det er klart - alt med måte :) mente ikke at det var galt, bare at jeg ikke ser behovet - derfor jeg spurte ;)
Han her ålet seg fram før han var 5 mnd og knabbet rett etterpå, så å sitte i ro i en stol var ikke et alternativ. Husker ikke når han rullet rundt, men var jammen ikke gamle gutten.. Så det å sitte i ro i en stol hadde fort blitt kjedelig :P hehe

Med nr 1 brukte vi vippestolen til både mating og å få komme litt opp å se. Med nr 2 hadde vi tripp trapp med newborn setet og da ble vippestolen lite brukt. Begge har likt seg veldig godt pp gulvet. Veldig fint å kunne ta med vippestolem på badet når jeg skulle dusje forresten, så absolutt verdt å ha. :) Vi har en eldre modell babybjørn.

Det er klart - alt med måte :) mente ikke at det var galt, bare at jeg ikke ser behovet - derfor jeg spurte ;)
Han her ålet seg fram før han var 5 mnd og knabbet rett etterpå, så å sitte i ro i en stol var ikke et alternativ. Husker ikke når han rullet rundt, men var jammen ikke gamle gutten.. Så det å sitte i ro i en stol hadde fort blitt kjedelig :P hehe
Hehe, ja det er ikke mange mnd'ene de er bittesmå babyer som ligger i ro altså :D Er så morsomt å følge utviklingen, det går jo så fort! Gleder meg til å oppleve det igjen ♡

Jeg elsket vippestolen og brukte den masse! Var mye alene med snuppa, og det kjøpte mye mer tålmodighet enn ved å kun ligge på gulvet! Dette er jo før krabbing og sånt. Ble spesielt mye brukt på kjøkkenet da jeg sto mye der for å lage egen babymat, måltider til oss andre, baking osv. Fin måte å inkludere babyen på uten å måtte bære hele tiden :-)

Jeg elsket vippestolen og brukte den masse! Var mye alene med snuppa, og det kjøpte mye mer tålmodighet enn ved å kun ligge på gulvet! Dette er jo før krabbing og sånt. Ble spesielt mye brukt på kjøkkenet da jeg sto mye der for å lage egen babymat, måltider til oss andre, baking osv. Fin måte å inkludere babyen på uten å måtte bære hele tiden :-)

Ja er der jeg tenker jeg kan bruke Stokke newborn stolen:)

Brukte vippestolen mye med mini!! Spessielt når jeg skulle ordne meg som dusje og kle på meg på badet!! Og jeg ikke ville la han ligge alene på soverommet når han var våken... Han sov jo aldri så jeg fikk gjort slikt når han sov... For han ville bare sove PÅ meg Han elska sitte i den når jeg dusja!
Signerer denne, vi hadde det på samme måte! I tillegg var den gull vært når han var urolig på kvelden. Med litt vugging fant han mer roen..
Alene på matte ville han ikke ligge før han var 6mnd, gråt etter ti sekund. Snudde seg rundt når han var 5-6mnd likevel... Misunner de som har baby vil ligge under babygym fra de er små, denne i magen skal bli en sånn en ;) hehe :)

Back
Topp