Vippestol

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som har noen erfaringer å dele om vippestoler??

Skal ikke ha med vibrering.....

Her brukte vi aldri og kan ikke si det var savnet:p men synes stokke babyseat var gull verdt når vi skulle spise middag;) da fikk mini sitte sammen med oss:)

Har hatt babybjørn Vippestol til begge barna og de har elsket den:)
Minsten er 9 mndr og koser seg fortsatt i den.

Den er så enkel å ta med seg når du skal bort eller på ferie:)

Har en fra 4me som min mor og søster kjøpte til eldstemann.lillebror bruker den litt når vi er i 1 etasje.

Fikk låne en babybjørn til han,og den var genial mot kolikk.. Da roen seg litt hvertfall. Vi bruker den en gang i ny og ne ennp når han er urolig og ingenting annet hjelper. Bruker den og nok når vi begynner ved smaksprøver på fast føde om et par uker

Har en fra 4me som min mor og søster kjøpte til eldstemann.lillebror bruker den litt når vi er i 1 etasje.

Fikk låne en babybjørn til han,og den var genial mot kolikk.. Da roen seg litt hvertfall. Vi bruker den en gang i ny og ne ennp når han er urolig og ingenting annet hjelper. Bruker den og nok når vi begynner ved smaksprøver på fast føde om et par uker

Så på en fra 4me. Fornøyd med den? Eller BB bedre??

Hadde Babybjörn sin og den var uvurderlig med en baby som slet med kollikk og overhodet ikke sov. Han roet seg i den, så han satt/lå korte økter i stolen gjennom dagen. Hadde den også med på ferie da den var genial når han skulle spise.

Veldig fornøyd med baby bjørn sin :) har tatt vare på den fra poden, og kommer til å bruke den nå også :)

Jeg har en chicco vippestol. Den blir brukt hver dag!:) veldig grei å ha når jeg skal i dusjen eller på do. Lillemann storkoser seg i den :)

Hadde babybjørn til minsten og irriterer meg enda over at jeg ikke kjøpte den til de to eldste..

Har 4me. Frøkna på tre uker synes det er litt skummelt enda, men når hun først vil sitte virker det som hun koser seg veldig. Liker at ryggen kan justeres på den :)

Har babybjørn. Fornøyd med den, bruker om jeg er i dusjen og dersom hun er våken mens vi spiser middag :)

Jeg kjøpte en brukt Babybjørn på finn, og den har vært mye brukt, så jeg vil absolutt anbefale å ha en.
Jeg synes babyen sitter mye bedre i Babybjørnen enn de flatere stolene med polstret stoff.

Tydeligvis BB som flest har ;) blir evt brukt for synes di er litt dyre nye....

Back
Topp