Vippestol

Celine

Ønsker en å prate med :)
Vi har babybjörn vippestol. Ofte når han sitter å vipper i den sovner han. Lar dere babyene deres sove litt i den? Har den på hakket hvor han nesten ligger. ImageUploadedByBV Forum1390566228.052447.jpg
 
Nei. Det tærer på ryggen da det er en kuve der likevel, og vekten havner på rumpa=ryggen. Lar han sove i lekegrinden eller vogna:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Vi har samme stol. Hvis han sovner i den så løfter jeg han over i lekegrinda eller senga :)
 
Har aldri sovnet i den, men ville jo tenkt om det var en litt dupp på ti minutter så er jo det greit:) men dersom han sover en times tid ville jeg ikke latt han sove der:)
 
Har aldri sovnet i den, men ville jo tenkt om det var en litt dupp på ti minutter så er jo det greit:) men dersom han sover en times tid ville jeg ikke latt han sove der:)
Enig! :) Her har han hatt en liten dupp i den, i går, den var på 10 min :) hadde ikke latt han ligge lenge der da :)
 
Hun har duppet av i den i en 10-15 min et par ganger :) men hadde ikke latt hu sove der noe lenger. Har den på nederste hakket på babybjørn.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har hendt en gang at har duppet i 10-15 min, men vanligvis så gir han beskjed før han blir for trøtt/sliten og jeg kan legge han i vuggen. Han har en stol fra Fisher Price, og den er litt brattere i ryggen enn BabyBjörn, så jeg liker ikke at han sover i den.
 
Ligger kun i vippestolen om hun er våken når vi spiser. Aldri sovet i den, om hun sovner bærer jeg henne over i sengen på stuen.
 
Har en stol fra FisherPrice.. men lar han sove av og til..men ikke så lenge da!;) og den er veldig rett i ryggen..
 
Back
Topp