Vippestol

Brukte vippestolen mye her også fra han var nyfødt, da la jeg ned ryggen helt og la ei dyne oppi, han sank godt nedi dyna, ble "trangt" og godt så han kunne sove i flere timer i den :) Senere ble den brukt til mating, når jeg dusjet, på kjøkkenet da jeg laget mat og ellers når han ville sitte litt oppe :)

Vippestolen var det viktigeste babyutstyret vi hadde de første månedene! Jenta mi hadde kolikk, men i vippestolen til baby Bjørn befant hun roen. Men venninna mi hadde en billigere variant type carena og den var ubrukelig. Prøvde også slik med vibrasjon osv.. Sverger til babyBjørn her uten tvil :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi kjøpte til nr 2 når han var 9-10 uker, en fra fisher price med vibrering. Den var en lifesaver når han hadde vondt i magen. Den vi har går opp til 18 kg og han bruker å sitte i den foran tven ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg vil si vi brukte det en del.

Vi har hatt en vippestol hvor de har ligget flatere enn i en babybilstol. Så når jeg gikk i dusjen satt jeg vippestolen rett utenfor badet eller inne på badet sånn at jeg hørte om det ble krise. Hvis alt gikk fint kunne jeg jo ta en god lang dusj :)

Vi satt vel vippestolen bort til bordet når vi spiste også :)

Eldstemann hadde mye magevondt og den vippestolen hadde en svak vibrering om man ville, og denne var med på å få han til å slappe av :)

Ser det er enormt stor forskjell i pris på vippestoler. Har dere erfaring eller noen som vet om de mer kostbare er mye bedre enn de litt billigere??

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser det er enormt stor forskjell i pris på vippestoler. Har dere erfaring eller noen som vet om de mer kostbare er mye bedre enn de litt billigere??

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil nok si at de billigste er dårligere enn de dyrere typene.. Vi har baby bjørn, kunne ikke vært mer fornøyd med den:D.. Men hendte jo at frøkna prøvde andre, på besøk osv, å de simpleste hatet hun, mens baby bjørn, sånne med vibrasjon osv. Var det heelt greit å sitte i ;)...
Noen babyer trives jo sikkert i de billige også, det selges tydligvis en del av dem, ettersom de er i salg hele tiden:)..
Men mange som selger pent brukte av de dyrere typene, til halv pris har jeg sett, så kan jo alltids kjøpe brukt :)..

Sent from my iPad using BV Forum

Vi brukte vår kjempemye. Har en som kan brukes som vugge også. Tiny love var vel merket. Vi hadde nok klart oss uten, men likte å legge hun i den når jeg lagde middag og dusjet, for da følte jeg at gulvet på stua og vugga var langt borte om hun mista smokk o.l. Hun satt og fikk grøt i den da vi starta med grøt.

Back
Topp