Vippestol

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen som har og bruker, eller venter dere?

Jeg har babybjørn etter eldste snuppa,men har ikke pakket den frem enda,venter iallefall til hun er 6 uker:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg kjøpte en i forrige uke! Det er en gave fra Gud. Gutten roer seg i den, og jeg det mye lettere å vugge han rolig i den enn hele tiden i armene mine! :)
Han er litt over 5 uker!

-- tasting fra mobil --

Vi har en ny en fra fisherprice. Du kan liksom vippe den opp, så den blir stabil og helt helt vannrett. Tenkte kanskje å ha han liggende der litt mens jeg gjør småting i huset, og jeg må legge han fra meg. Når han blir større kan jeg vippe ned, og bruke som vanlig vippestol :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har en baby bjørn etter storebror.. elsker den! Men ikkje begynt å bruke den enda.. ;)

Vi har en fra Fisher Price (tror jeg) med aut.gynging, vibrering og musikk. Skal brukes nå snart mens jeg er 5 min i dusjen :)

Vi har en etter storesøsknene, har ikke tatt den fram enda.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Vi har en fra Fisher Price (tror jeg) med aut.gynging, vibrering og musikk. Skal brukes nå snart mens jeg er 5 min i dusjen :)
Oss me he den, he hørt at an kan begynne å bruke den fra 4 vike :)!

Har fra storesøster. Har ikke brukt den enda, han er bare 1 uke og er en rolig sindig kar så langt.

Holder på å søke rundt på nette for å finne ut hvilken vi skal kjøpe. Er virkelig ikke lett det der Hehe :)

Har, men har ikke tatt den frem enda.... Har vugga som brukes nå som hun bare sover enda

Holder på å søke rundt på nette for å finne ut hvilken vi skal kjøpe. Er virkelig ikke lett det der Hehe :)

En venninne jeg har jobber på barnashus. Hun hadde fått testet Baby Bjørn Balance (eller noe sånt!) i voksen-størrelse, og sa det var helt himmelsk og ligge i. Veldig anbefalt! Det er den jeg har kjøpt. Brukt på finn.no da ;)

-- tasting fra mobil --

En venninne jeg har jobber på barnashus. Hun hadde fått testet Baby Bjørn Balance (eller noe sånt!) i voksen-størrelse, og sa det var helt himmelsk og ligge i. Veldig anbefalt! Det er den jeg har kjøpt. Brukt på finn.no da ;)

-- tasting fra mobil --
Takk for tipset :) har sett litt på den , Så nå er det bare å overtale mannen om at vi virkelig trenger den.

Takk for tipset :) har sett litt på den , Så nå er det bare å overtale mannen om at vi virkelig trenger den.
Haha! Mannen min sa "hva skal vi med den sa?". Jeg kjøpte alikevel. Og nå takker han meg ^^

-- tasting fra mobil --

Vippestol er gull verdt i mange situasjoner. Jeg brukte vår mye til storebror og regner med at den vil bli like mye brukt til neste baby.

Jeg elsker bb vippestolen!! Gleder meg til å ta den i bruk ;)

Back
Topp