vippestol

MaiMamma2010

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Svigerfar ønsker å kjøpe en liten fødselsgave til lille jenta vår og det eneste vi egetlig mangler er
vippestol. Jeg har dårlige skuldre så den blir GARANTERT brukt (så slipper vi den diskusjonen [:D])

Men er det noen som kan anbefale meg en god vippestol?
Jeg tror kansje vi skal gå for BabyBjørn sin, men kansje noe har erfaringer å dele?
Vil ikke ha noen veldig fargerik med mye plastdeler.

Glad for all hjelp!

Anbefaler en fra fisher price.(husker ikke helt hva den heter)
Den kommer med melodi og vibrasjon. Den kan brukes slik at babyen sitter i stolen og at den blir vugget.
Koster rundt 500-600.- på Brio eller Babyshop

ORIGINAL: Lillyann

Anbefaler en fra fisher price.(husker ikke helt hva den heter)
Den kommer med melodi og vibrasjon. Den kan brukes slik at babyen sitter i stolen og at den blir vugget.
Koster rundt 500-600.- på Brio eller Babyshop

Ja den har jeg hørt om,men helt glemt av!
Takk for tipset!

Vi har babybjørn sin etter Emil. Og den ble godt brukt sist, og regner med den blir det nå og. Den har 3 stillinger, og på den laveste så ligger barnet mer eller mindre som gir liten belastning på ryggen. Det som også er genialt med den, er at man trekker av trekket og kjører det i vaskemaskinen og stolen er som ny. Ingen kriker og kroker som er vanskelige å vaske.
Jeg er ikke fan av melodier og vibrasjoner og alt slik. Synes det kan bli veldig mye stimulanse for så små barn med farger og lyder og bevegelser overalt...

ORIGINAL: Febbis

Vi har babybjørn sin etter Emil. Og den ble godt brukt sist, og regner med den blir det nå og. Den har 3 stillinger, og på den laveste så ligger barnet mer eller mindre som gir liten belastning på ryggen. Det som også er genialt med den, er at man trekker av trekket og kjører det i vaskemaskinen og stolen er som ny. Ingen kriker og kroker som er vanskelige å vaske.
Jeg er ikke fan av melodier og vibrasjoner og alt slik. Synes det kan bli veldig mye stimulanse for så små barn med farger og lyder og bevegelser overalt...

Får jeg spørre hvilken type du har Febbis?

Ser der er en som heter Balance  og en som heter Balance Air ..

Vi kjøpte en sånn fisher price stol med vugging, vibrasjoner,musikk osv osv.. [8D]

Men endte opp med å bruke en helt enkel vanlig vippestol, som kunne legges nesten helt ned. Og satte heller en babygym over når hun ble eldre og hadde glede av det.. [:)]

ORIGINAL: MaiMamma2010

ORIGINAL: Febbis

Får jeg spørre hvilken type du har Febbis?

Ser der er en som heter Balance  og en som heter Balance Air ..

oi oi oi... Nå spurte du vanskelig[X(] eehhmmm.... skal sjekke jeg[;)]

ORIGINAL: MaiMamma2010

Takker [:D]

Lurer på om det ikke er den som heter 1-2-3 siden den ble kjøpt i 2007.
Ser Balance hvertfall er mer eller mindre lik[;)]

Vi kjøpte en som kan legges helt flat. Var en sånn Ole Brum sak, med en enkel leke greie over (som også kunne taes av). Veldig fornøyd med den.

Back
Topp