vippestol/spisestol

sas

Gift med forumet
Jeg må kjøpe inn det. Altså en stol han allerede nå kan sitte litt i og fortsatt sitte i når skal begynne med fast føde. Jeg solgte jo alt etter William ..(skulle liksom ikke ha flere barn)
MEn..hva slags type stol bør jeg kjøpe som IKKE er skadelig for ryhggen og sånn og hvilken butikk?? NOen tips?

I tillegg, hva heter sånn støtte man har i badebaljen..slik at man slipper å holde babyen selv når man skal bade den? HVor kan dette fåes kjøpt?

Takker på forhånd. Så litt på stoler på barnas hus men så dyrt jo...

Vi har baby bjørn vippestol, er veldig fornøyd med den,men den er litt dyr så ville nok ikke kjøpt den selv (den vi har var en gave).

De har en veldig fin på jysk med ole brum mønster, den kan man ha i masse forskjellige stillinger så både babyene kan sitte der både når de er små og når de vokser til.Trur de koster ca 500,-

Den bade sitte greia veit jeg ikke hva heter!

Sånn 'liggestol' til badebalja har de på clasohlson til en hundrelapp, vi harbar elånt en gammel vippestol som jeg tror de selger i reflex butikker til 4-500kr... Når snuppa blir litt større blir det tripp trapp stol etter meg

ORIGINAL: yahoo83

Vi har baby bjørn vippestol, er veldig fornøyd med den,men den er litt dyr så ville nok ikke kjøpt den selv (den vi har var en gave).

De har en veldig fin på jysk med ole brum mønster, den kan man ha i masse forskjellige stillinger så både babyene kan sitte der både når de er små og når de vokser til.Trur de koster ca 500,-

Vi hadde den ole brum vippestolen til eldste. Han satt som en konge. Men når nr 2 skulle bruke den så satt han helt feil. Uansett hvordan vi satte han så satt hjan helt feil. Så den passer ikke til alle barn. Irriterende, for den er veldig fin. Vi har BB nå

Kjøp en brukt Baby Bjørn vippestol på Finn[;)]

Vi har arvet en[:)] Men var i Sverige for en stund siden...der hadde dem fisher price med sånn uro over til 500 svenske kroner[:D] Den var knallfin! Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den[:@] Skal dit igjen å handle litt til barnedåpen snart, og da skal jeg innom der å kjøpe den[:D]Har sett dem ligger på rundt 1000 lappen i Norge, så det er nok ett KUPP!!![:D] jeg elsker KUPP[:D][;)] He he

http://www.jysk.no/359/362/3931401/a/catalog her er den :) Veldig søt! Går sikkert ann og prøve den i butikken :)

ORIGINAL: anahen

Kjøp en brukt Baby Bjørn vippestol på Finn[;)]

jo tanken streifet meg så skal sjekke ut på Finn..Men vil være sikker på at det riktig stol hvis du skjønner..

ORIGINAL: MiniPuselabb

http://www.jysk.no/359/362/3931401/a/catalog her er den :) Veldig søt! Går sikkert ann og prøve den i butikken :)

Takk. har jysk to minutter borti gata her.

ORIGINAL: sas

ORIGINAL: MiniPuselabb

har tenkt tanken på å kjøpe den selv. men har litt lyst på en med vibrering. har prøvd det hos min søster og lille jenta elsker det! og det hjelper litt på mage vondt :)

Takk. har jysk to minutter borti gata her.

mange babybjørnvipper på nettet brukt :)

ORIGINAL: Frøken Lillan

mange babybjørnvipper på nettet brukt :)

takk:)

jeg har en vippestolsom jeg har kjøpt på brio?/leketøysbutikk til 299:) var salg. Den er ganske genial. den kan vugge, stå stille, ryggen kan være liggende til sittende rettopåned [:D]

Badesete kjøpte jeg på barnas hus til 279 tror jeg. det er sånn at man kan regulere etterbeov når babyn vokser :) ganske genial den å:)

Back
Topp