Vippestol med vibrering

Madoc

Gift med forumet
Har tenkt å kjøpe en skikkelig vippestol med vibrering til neste baby kommer. Noen som har erfaringer fra ulike stoler, positive eller negative? Vil gjerne vite om det var funksjoner du savnet på den du hadde evt, og kanskje du har sett andre stoler i etterkant som du tror er bedre???

Alle tips mottas med takk[:D][:D][:D]

Vi kjøpte vippestol med vibrering til nr 2. Den vipper ikke da,men står helt stille. Den vibrerer og spiller musikk. Har ikke blitt brukt mye nei. Skulle bare hatt en vanlig vippestol egentlig.

Nå brukers den som en go stol[:D]

Ikke gode erfaringer altså??? hm... anyone?

ORIGINAL: naftaline

Vi har vippestol med vibrering, og har omtrent glemt det.. [8D] Blir ikke mye brukt, og M reagerer heller ikke så mye om vi slår det på.

Sånn var det her og! Men er veldig fornøyd med stolen da[:)] Vi har en fisher price som går opp til 15 kilo, så nå bruker snuppa den som gyngestol[:D]

vi har kjøpt med vibrering! ikke fått brukt den ennå da[:D]
men fetteren min er avhengi av den vibreringen! guttungen blir helt stille med en gang den blir slått på!
han hadde en del problemer med kolikk, så den stolen har de sagt de aldri hadde klart seg uten!
samme gjelder også et par veninner av meg!

http://www.priceminister.com/image?action=slideshow&prdfamilycode=1000&prdimageid=276196659&productid=13742559

har denne, og er kjempefornøyd. Har brukt den siden dag 1 og bruker den ennå. Vibreringen var veldig kjekk å ha når det var kolikk. Har ikke brukt vibreringen så mye etter hun var 8 måneder ca.

ORIGINAL: sha86

vi har kjøpt med vibrering! ikke fått brukt den ennå da[:D]
men fetteren min er avhengi av den vibreringen! guttungen blir helt stille med en gang den blir slått på!
han hadde en del problemer med kolikk, så den stolen har de sagt de aldri hadde klart seg uten!
samme gjelder også et par veninner av meg!

Vet du hva slags stol det er???
Denne gangen skal alle foreslåtte vippestoler sjekkes grundig ut før vi bestemmer oss[:D][:D][:D]

Kunne ikke levd uten!!!! Barnet vårt hadde kolikk. hun skrek 8og da mener jeg at hun SKREK) 13-14 timer i døgnet. Når vi satte henne i vippestolen, var det som å trykke på avknappen... Vi hadde en billig en fra Fisher Price - tror den var på tilbud til 200kr... Den var ikke så veldig stødig og ikke fin, men den fungerte utmerket. Skulle jeg øsnket meg noe mer, måtte det være full liggestilling. Da kunne hun sittet i stolen mer enn 20 minutter, og dermed kunne hun fått sovet litt mer, stakkars barnet!

her har vi henne, en måned gammel, under teppet i stolen. De blir ganske kald i ben og armer når det vibrerer, så de bør ha noe over seg. Og ett bilde når hun sover. for oss var det store øyeblikk, når hun sov og ikke hadde vondt[:)]

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=759&category_id=55&option=com_virtuemart&Itemid=410

Denne hadde vi til jenta vår. Hun var veldig urolig når hun var liten, så stolen med vibrering var noe av det eneste som hjalp for å roe henne. Så vi er super fornøyd med vår vippestol, hadde ikke klart oss uten.  

Denne stolen har lys, musikk og vibrering [:D]

Back
Topp