Vippeserum

RainbowDash

Endelig gravid
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har dere sett dette?
Hva tenker dere?
Jeg hadde tenkt å kjøpe meg, men ikke nå[emoji15]
http://www.tv2.no/a/9507834/
Abort middel[emoji35]

Holder meg unna :)
Det gjør jeg også, men så skummelt at det inneholder noe så farlig.
Hadde jeg ikke lest dette, hadde jeg kjøpt det til meg selv i julegave.[emoji19]

Er det virkelig mulig?? Skal aaaaaldri prøve dette nå. Visste at gravide ikke kan bruke dette, men hadde aldri trodd at det skulle være abortmiddel for dyr i produktene. Jeg jobber jo i hudpleiebransjen og dette er faktisk ikke greit. :mad:

Det gjelder vel ikke hvis du setter på vipper hos profesjonell?

Det gjelder vel ikke hvis du setter på vipper hos profesjonell?
Dette er jo serum som får vippene til å gro. Men ville undersøkt hva limen eller hva de bruker inneholder. Serumet skal jo brukes daglig og er vel derfor ekstra skadelig, enn en engangs greie?

Prostaglandiner er ikke farlig altså, finnes i sæd blant annet. Og det skal ikke være i produktet, det har skjedd en forurensning under produksjon. Hadde dog holdt meg unna i prøveperiode/svangerskap, just in case, men det anbefaler jo iGlow selv også.

Prostaglandiner er ikke farlig altså, finnes i sæd blant annet. Og det skal ikke være i produktet, det har skjedd en forurensning under produksjon. Hadde dog holdt meg unna i prøveperiode/svangerskap, just in case, men det anbefaler jo iGlow selv også.
Synes jo det er urovekkende at man bruker dette som abortmiddel hos dyr. Som skrevet det er ulike prostaglandiner, og denne var ikke godkjent for mennesker.

Dette er jo serum som får vippene til å gro. Men ville undersøkt hva limen eller hva de bruker inneholder. Serumet skal jo brukes daglig og er vel derfor ekstra skadelig, enn en engangs greie?

Håper det ;)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp