vippe extensions

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Leser her inne at det er noen av dere som har fått dette. Hvor har dere tatt det, og kan dere anbefale noen steder?
Og er dere fornøyde, og hvor mye kostet det?

Jeg bor i Oslo, så leter etter et bra sted her. Vil ikke gå til noen som ikke er proffe nok.
Det er fortsatt bare noe jeg vurderer da jeg har lyst å føle meg litt fresh i barseltiden, men tenkte jeg ville høre om noen hadde noen erfaringer på dele eller anbefalinger?

Dette lurer jeg også på. Vet at i Bergen er flere som reiser rundt ig gjør det hjemme hos folk, som er veldig rimelig ig bra.. Noen som vet om det er i Oslo også??

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har havnet på Bekkestua hud og velvære. Det ligger ganske nærme Bekkestua tbanestasjon.
Jeg betalte 850kr for første på fyll (tror det er no tilbudsdeal, er ikke sikker på om det er fast pris).
Har bare fylt på en gang etter det, og da betalte jeg 500kr etter 3 uker. Mener startprisen er 400kr, også øker det etter hvor lang tid det tar. Det er så rent, pent og koselig der. Du få ligge på en benk som det er litt varme i, og så kan du få en dyne over deg. Hun som har tatt behandlingen på meg er veldig forståelsesfull for at å ligge rett på ryggen er vanskelig, men for meg holder det å ligge med beina til siden, og snu på meg nå og da.
Unngå å få vann på dem de første 48timene, og oljete produketer er et no no.

Dette har virkelig gjort en forskjell for meg. Jeg har egentlig lange tykke vipper fra før, men uten maskara synes det dårlig. Nå har jeg alltid øyenvipper, og jeg kan ikke lovprise det nok.
Siden jeg har hatt det før, ba jeg henne ikke kjøre helt naturlig lengde, men kjøre på litt ekstra, jeg bryr meg ikke om at det ser fake ut.

Kommer nok til å fortsette med dette frem til høsten. Er greit å ta en pause innimellom også.

Det er ikke noen prisliste på websiden, men det er hyggelige og uforpliktende på tlf
http://www.bekkestuahudogvelvære.no

Jeg har satt på. Og synes det er en drøm. Jeg gjør det i Halden, men vet at pille joosep er den mest populære i Oslo. Ho har jeg hørt om helt hit. Jeg hadde ikke gått til noen som holdt på hjemme om ikke jeg kjente de. Mange useriøse der ute...

Jeg har vært avhengig av dette i 2 år- er helt supert, men jeg må advare litt også.

Jeg ble allergisk mot limet og måtte slutte- dette er nå over 4 mnd siden og jeg har enda ikke fått mine skikkelige vipper tilbake.
Har noen små stubber, men de vokser ikke noe særlig
Så nå er jeg avhengig av å lime på vipper hver morgen...
De er lengre nå en de var for 4mnd siden, men ting at tid og føler meg ganske naken.

Så verdt å tenke på....

Jeg har vært avhengig av dette i 2 år- er helt supert, men jeg må advare litt også.

Jeg ble allergisk mot limet og måtte slutte- dette er nå over 4 mnd siden og jeg har enda ikke fått mine skikkelige vipper tilbake.
Har noen små stubber, men de vokser ikke noe særlig
Så nå er jeg avhengig av å lime på vipper hver morgen...
De er lengre nå en de var for 4mnd siden, men ting at tid og føler meg ganske naken.

Så verdt å tenke på....

Prøvde å starte en privat samtale med deg snartmammaX2, vil du prøve å sende meg en melding? :)
------------------------------

Jeg er superfornøyd med mine vippeextensions! Kan dessverre ikke anbefale noe sted i oslo, da jeg ikke er derfra, men velg sted med omhu. Første stedet jeg var på ødela mine vipper helt og fikk klumpete extensions og det så helt forferdelig ut! Men har nå byttet og er superfornøyd :-D

Detta er jeg litt nysgjerrig på selv. Har så lyst på både det ene og det andre, men har aldri kommet så langt at jeg har gjort det. Pluss at jeg får så dårlig samvittighet med engang jeg bruker penger på meg selv. (Idiotisk, I know) men bestemt meg for at etter svangerskapet og skattepengene kommer inn skal jeg pleie meg selv skikkelig. :)

Innom å sniker litt :) er selv sertifisert på vippe extensions. Det e nok lurt å velge noen som er kurset hvertfall. Eg f.eks måtte først på kurs og der etter legge på mangen modeller før eg fikk det godkjent. Når det er sagt så er det svært sjeldent at vippene dine blir ødelagt av å ha extensions. Alle sine ekte vipper detter av hver 6 uke og vokser ut igjen. Da har de som ligger hvertfall ikke peiling på ka de driver med. :) Så når du velger hvem du skal gå til, pass på å vit om de er sertifisert til det de driver med :)

Takk for tips, dere :)
Fikk vippe extensions i dag og er kjempe fornøyd! Det eneste kjipe var å måtte ligge så lenge på ryggen, men det gikk det også, og var veldig verdt det :)

Karl Johan hudpleie er bra.

Endte opp her hos en som var super hyggelig og flink :)

Takk for tips, dere :)
Fikk vippe extensions i dag og er kjempe fornøyd! Det eneste kjipe var å måtte ligge så lenge på ryggen, men det gikk det også, og var veldig verdt det :)

Woho! Gratulerer! Jeg hadde påfyll i dag. Hun jeg går hos er veldig forståelsesfull om at jeg ikke kan ligge på ryggen, så får ligge litt på siden, og så sier jeg ifra når jeg må snu meg. 3-4 ganger ila en klokketime :P

Woho! Gratulerer! Jeg hadde påfyll i dag. Hun jeg går hos er veldig forståelsesfull om at jeg ikke kan ligge på ryggen, så får ligge litt på siden, og så sier jeg ifra når jeg må snu meg. 3-4 ganger ila en klokketime :P

Jeg fikk et sammenrullet håndkle under ryggen, så det ikke ble så vondt, og så vippet hun hodet på benken litt opp også. Og fikk vri på meg så mye jeg ville, så det var ikke så ille. Tok bare 1 t og 45 min også, noe som gikk ganske fort fordi hun var så grei og morsom å snakke med :)
Skal definitivt tilbake for påfyll, og da fikk jeg beskjed om å ta med babyen neste gang også hehe :p

Prøvde å starte en privat samtale med deg snartmammaX2, vil du prøve å sende meg en melding? :)
------------------------------

Jeg er superfornøyd med mine vippeextensions! Kan dessverre ikke anbefale noe sted i oslo, da jeg ikke er derfra, men velg sted med omhu. Første stedet jeg var på ødela mine vipper helt og fikk klumpete extensions og det så helt forferdelig ut! Men har nå byttet og er superfornøyd :-D

Usikker på hvordan jeg starter en privat samtale jeg

Har gått til ei som er veldig flink, og vipper har vært helt nydelige og fine.
Men når jeg omsider sluttet etter 2 år var det lite vipper igjen.
Men de kommer sakte men sikkert tilbake.
Bare veldig kjedelig det tar så himla lang tid.

Back
Topp