mita89 Elsker forumet 1 Jan 2010 #1 er det noen her som er det?? hvordan ble dere det? Jeg har jo så lyst og få vite om de vip tilbudene de har, men vet ikke hvordan jeg blir medlem, var i en cubus butikk her om dagen, men hun som sto i kassa der var sikkert julehjelp, for hun visste jo ikke!
er det noen her som er det?? hvordan ble dere det? Jeg har jo så lyst og få vite om de vip tilbudene de har, men vet ikke hvordan jeg blir medlem, var i en cubus butikk her om dagen, men hun som sto i kassa der var sikkert julehjelp, for hun visste jo ikke!
L LiseAnne Forelsket i forumet 1 Jan 2010 #2 Husker ikke helt åssen jeg ble det, men tror jeg fylte ut dette: http://cubus.com/no/nyhetsbrev
L LiseAnne Forelsket i forumet 1 Jan 2010 #4 Har ikke vært medlem der så lenge, meldte meg inn etter de hadde hatt vip kveld sist. Så jeg er ikke helt sikker
Har ikke vært medlem der så lenge, meldte meg inn etter de hadde hatt vip kveld sist. Så jeg er ikke helt sikker
Lykkeboom Gift med forumet 1 Jan 2010 #5 Jeg meldte meg inn på cubus sin nettside. Tilbud og nyheter kommer med gjevne mellomrom på mailen [:)] Tror nesten jeg er nyhetsmedlem hos de fleste butikk-kjeder [:D]
Jeg meldte meg inn på cubus sin nettside. Tilbud og nyheter kommer med gjevne mellomrom på mailen [:)] Tror nesten jeg er nyhetsmedlem hos de fleste butikk-kjeder [:D]
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 1 Jan 2010 #6 Jeg ble medlem i butikken, kjekt med en sms med VIP tilbud [:D]