Vintervognpose til Stokke Trailz bag.

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er det noen her som vet hvilke vintervognposer som passer i Stokke Trailz baggen? Trenger anbefalinger :-)
(Bor i Midt-Norge, så her kan det være kaldt - så dyne holder ikke)

Har ingen erfaring med Stokke sin vogn, men vi brukte Reflex sin pose i TFK-bag. Den passet perfekt oppi:D Kjempegod og varm pose er det også:)

Er det noen her som vet hvilke vintervognposer som passer i Stokke Trailz baggen? Trenger anbefalinger :-)
(Bor i Midt-Norge, så her kan det være kaldt - så dyne holder ikke)

Tror de fleste poser vil passe for bagen er ganske stor. Vi har voksi urban til Stokke trailz :) skal sies at vi ikke har prøvd den, men kan umulig se for meg at den blir for stor :p

Vi brukte bozz lammeskinnspose til bagdelen på vår emmaljunga. Det er vel ca samme størrelse ;)

Kjøpte en fra Nordlys og den var aaalt for stor! Ikke fornøyd i det hele :-(

Føler egentlig ikke at jeg får helt svar på det jeg spør om :-(

Vi har brukt både easygrow grandma, easygrow bilstolpose og voksi city oppi. Stokke baggen er blant de største så skal mye til før den ikke går, men om vi hadde hatt forlengerdelen på Voksiposen så hadde det nok blitt litt klumpete. Men skulle bare mangle, tenker jeg. Hvilke bagger er laget for å passe lengden til en 3-4åring. Bilstolposen og grandma har ikke forlengerdel og de passet perfekt.

Begge easygrowposene holdt i massevis i fjor mtp varme, selv på de kaldeste dagene (var ute å trillet i -10 grader husker jeg, men er jo veldig lunt og varmt der nede i baggen). Hadde skinn under på begge.

Bor forresten i midt-norge selv :)

Det endte med at vi kjøpte voksi urban, og den sitter som støpt :-) Har også gjort det bra på tester, så da håper jeg den gjør jobben :-)

Back
Topp