Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Mamma til Andrea
ORIGINAL: *Perlemor*
Jeg reklamerte nettopp på mine supergode Merellsko, glidslåsen låste seg og åpnet seg feil vei (om dere skjønner). Så da fikk jeg bytta de i noen Viking goretex sko, og DET var skoene sine det!!! Utrolig gode på foten og nydelig varme. Jeg har aldri vært så fornøyd før, selv ikke med Merellskoa!! [:D]
Og jeg som skulle til å si at jeg drømmer om et par Merellsko. [&:] var de gode ellers?
ORIGINAL: *Sandermamma*
Jeg har disse. Beste støvlene jeg har hatt! Aldri vært så varm på føttene noen gang jeg. Funka gull når det var minus 25 ute sist vinter.

ORIGINAL: Kvitre
Fikk kikket litt i byen idag, men det er neimen ikke lett å bestemme seg!
Det stod til slutt mellom disse i svarte
og disse
Var veeeeldig i tvil, men etter å ha tenkt litt praktisk endte jeg med de svarte. Kommer til å ha svart jakke, og da syns jeg kanskje det passer best med svarte støvler til. I tillegg ser jeg for meg hvordan de beige vil se ut hvis det er herlig sørpeføre... vil jo ikke gå med sko som er møkkesølete heller! Eller holder de seg fine? [8D] Noen som har erfaring med de Sorell-skoa?