Vinterstøvler

Kvitre

Forumet er livet
Hva slags vinterstøvler/sko har dere til dere selv? Må ha noe nytt, men vet ikke hva!!! Trenger inspirasjon...
Vis gjerne med bilde [:D]

Jeg har en fra Viking, noe a la dette:

Den har derimot sett sine bedre dager, har blitt brukt hver dag på vinteren siden Ida ble født. Ønsker meg noe fra Merrell eller Sorel, tror jeg.. [:)]

Jeg reklamerte nettopp på mine supergode Merellsko, glidslåsen låste seg og åpnet seg feil vei (om dere skjønner). Så da fikk jeg bytta de i noen Viking goretex sko, og DET var skoene sine det!!! Utrolig gode på foten og nydelig varme. Jeg har aldri vært så fornøyd før, selv ikke med Merellskoa!! [:D]

Jeg har disse. Beste støvlene jeg har hatt! Aldri vært så varm på føttene noen gang jeg. Funka gull når det var minus 25 ute sist vinter.

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg reklamerte nettopp på mine supergode Merellsko, glidslåsen låste seg og åpnet seg feil vei (om dere skjønner). Så da fikk jeg bytta de i noen Viking goretex sko, og DET var skoene sine det!!! Utrolig gode på foten og nydelig varme. Jeg har aldri vært så fornøyd før, selv ikke med Merellskoa!! [:D]

Og jeg som skulle til å si at jeg drømmer om et par Merellsko. [&:] var de gode ellers?

JA! De var kjempe gode!! Ble virkelig lei meg når de ble ødelagt! Hadde lett kjøpt nye om de hadde hatt det inne. MEN Vikingskoa satt enda bedre på min fot, men det er jo individuelt da [:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Jeg har disse. Beste støvlene jeg har hatt! Aldri vært så varm på føttene noen gang jeg. Funka gull når det var minus 25 ute sist vinter.

slike står på ønskelista mi til jul [;)]

Takk for tips. Skal til byen og kikke idag [:D]
(må bare inn og sjekke kontoen først [8D] Maiken skal også ha nye sko idag, og hun prioriteres først. Men jeg har jo bare joggesko da, og det begynner å bli litt småkaldt og er lite praktisk når det regner...)

Fikk kikket litt i byen idag, men det er neimen ikke lett å bestemme seg!
Det stod til slutt mellom disse i svarte

og disse

Var veeeeldig i tvil, men etter å ha tenkt litt praktisk endte jeg med de svarte. Kommer til å ha svart jakke, og da syns jeg kanskje det passer best med svarte støvler til. I tillegg ser jeg for meg hvordan de beige vil se ut hvis det er herlig sørpeføre... vil jo ikke gå med sko som er møkkesølete heller! Eller holder de seg fine? [8D] Noen som har erfaring med de Sorell-skoa?

kunne tenkt meg disse
http://www.brandos.no/keen/snowmass-high-boot-kw3014sbgn-slate-blackg-nec/a20850
men de er selvfølgelig ikke i min str[>:]

har lett lenge etter vinterstøvler nå, men finner ingen jeg vil ha.

ORIGINAL: Kvitre

Fikk kikket litt i byen idag, men det er neimen ikke lett å bestemme seg!
Det stod til slutt mellom disse i svarte

og disse

Var veeeeldig i tvil, men etter å ha tenkt litt praktisk endte jeg med de svarte. Kommer til å ha svart jakke, og da syns jeg kanskje det passer best med svarte støvler til. I tillegg ser jeg for meg hvordan de beige vil se ut hvis det er herlig sørpeføre... vil jo ikke gå med sko som er møkkesølete heller! Eller holder de seg fine? [8D] Noen som har erfaring med de Sorell-skoa?

Kunne tenkt meg begge parene. Men jeg ville hatt de i hvitt.

Ja, jeg var veldig i tvil om jeg skulle velge svarte eller hvite, men tenkte dette med svart jakke igjen da, og upraktisk med vite sko i sørpevær... Er fortsatt ikke helt sikker på mitt valg, men det er ikke for sent å angre enda [;)]

Har ingen annen erfaring med Soral-skoene enn at jeg selger dem [;)] De skryter veldig av dem de som har dem i allefall, jeg har faktisk aldri prøvd dem.

Og ja, hvite sko er ikke hvite så lenge i vintersøla.

Eller så kan jeg jo ha en unnskyldning til å ønske meg ny jakke også da [8D][;)][:D]

Back
Topp