Vinterstøvel 1,5åring ..

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hei, noen som har tips til god og lett vintersko/støvel til 1,5åring? :)
 
Vært fornøyd med Viking og ponny i den alderen :)
 
Viking er jo et solid merke :) Jeg har også god erfaring med det fra tidligere.. ;)
Ville bare sjekke om det kanskje hadde kommet noe annet på markedet som var enda bedre :hilarious: Er så lenge siden jeg hadde små barn:joyful: Er ikke helt oppdatert på alt..
 
Vi er veldig fornøyd med Superfit så langt:) har og et par fra Reima som var gode på foten, men litt i varmeste laget enda så de har vi ikke tatt i bruk.
 
Ja superfit hadde jeg helt glemt. Den er jo aller best til de minste av det vi har prøvd. Pleier å være litt bra priser på xxl iblant på det merket :)
 
Superfit har jeg aldri hørt om :chicken: -Takk for tips :D
Anbefaler å teste de ut, vi kjøpte de vi har på barnas hus, men ser at blant annet jollyroom har mange forskjellige:happy:
Mini hadde superfit som sine første lær-å-gå sko, og synes de sitter mye bedre enn andre sko. Vi kjøpte lignende sko fra viking og de nekter han å bruke:hilarious:
 
Liker også godt superfit, for de er så lette i vekt og enkle å ta av og på. Anbefaler en Goretex-sko over en stiv støvelaktig vintersko. Når de er helt ferske på å gå, så er det fint at skoene ikke er stive klumper.
 
Tindra begynte å gå da hun var knappe 10mnd, så hun er stødig og rask til beins ;) Men uansett veldig bra med lette, tørre og varme sko ja :)
 
Back
Topp