Vintersko

Ole Brumm

Forumet er livet
Hva slags vintersko har julibarna? Som duger nå i kulden? Må kjøpe nye vi nå. Skriv gjerne opp pris og hvor de er kjøpt så får jeg litt tips[:)]

Erik har Viking Thermostøvler og Sorel støvler. De første er kjøpt på Eurosko og kosta 399,-. De andre kjøpte jeg for 99,- på opphørssalg på Smart Club. De koster vel ca det samme som Vikingene i skobutikk.

Vi har sorel!
Har også vurdert å kjøpe Kamilik

sorel har jeg tenkt på. da går vi kanskje for det! gud så kaldt det er, 15 minus hos oss i dag morges..

Minus 22 her [:o] 

Lukas har de på Obs som fikk best i test for et par år siden.. Syns de duger bra jeg. Så har han nesnalobber som er veldig gode og varme. Og cherrox til søledagene.. [;)]

ORIGINAL: BambinoLukas

Lukas har de på Obs som fikk best i test for et par år siden.. Syns de duger bra jeg. Så har han nesnalobber som er veldig gode og varme. Og cherrox til søledagene.. [;)]

åå ja, de lobbene. Hadde de selv da jeg var liten og de er jo så skjønne, men fy så dyre[:@] sjekket prisen for litt siden og det var nesten 800 kr! Litt drøyt når man ikke kan nøye seg med bare de. Må som regel ha 2 sko per vinter også, for han vokser så fort i beina.
Vi endte opp med sorelsko, ikke de jeg ville ha for de begynte på str 31, men på de med ullsokker i. virker bra så langt ihvertfall!

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: BambinoLukas

åå ja, de lobbene. Hadde de selv da jeg var liten og de er jo så skjønne, men fy så dyre[:@] sjekket prisen for litt siden og det var nesten 800 kr! Litt drøyt når man ikke kan nøye seg med bare de. Må som regel ha 2 sko per vinter også, for han vokser så fort i beina.
Vi endte opp med sorelsko, ikke de jeg ville ha for de begynte på str 31, men på de med ullsokker i. virker bra så langt ihvertfall!

Ja de er fryktelig dyre men når man har snille svigers så går det an [;)][:D]

vi har og de fra Obs, Friends er merke. Rimelig og veldig fornøyde :P , tror det koster 299 el 399

Back
Topp