Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til barnTil deg selv eller barn?
Jeg har aldri brukt dock boots eller cherrox på mine barn og her er det ikke tørre vintere, det regner hele tiden eller mye slaps. Men gode goretex sko holder tett, om de ikke har gjort det så har jeg levert de igjen. Jeg setter de i en bøtte med vann over natten før de tas i bruk. Det skal de tåle for de er ikke vannavvisende de er vanntette. Så klag om skoen ikke holder tett. Men det hender at barna mine går i vann over ankelen og da trekker det jo så klart ned i skoen.Dock boots. Vi bor i Bergen, med mye surt vær, og dock bootsene holder seg både varme og tørre. Vi har goretex-vintersko også, men de holder ikke når det er slapseføre og/eller masse regn. De fungerer fint på litt fuktighet, og er gode i tørr snø, men ikke i slaps og regne-mange-timer-i-strekk-så-bekkene-renner-overalt.
Jeg har aldri brukt dock boots eller cherrox på mine barn og her er det ikke tørre vintere, det regner hele tiden eller mye slaps. Men gode goretex sko holder tett, om de ikke har gjort det så har jeg levert de igjen. Jeg setter de i en bøtte med vann over natten før de tas i bruk. Det skal de tåle for de er ikke vannavvisende de er vanntette. Så klag om skoen ikke holder tett. Men det hender at barna mine går i vann over ankelen og da trekker det jo så klart ned i skoen.
Jeg synes selv det er kaldt med cherrox eller dock bots, tunge synes jeg også så når jeg ikke liker det på mine føtter så vil jeg ikke bruke det på barna og sko er viktig for helsen vår i fremtiden
Her bruker vi mest viking synes de er de som holder tett til enhver tid og er ull i så de holder barna gode og varme. I år skal vi prøve reima for første gang, veldig spent på de.
Ja, de synes jeg er kalde og likte de ikke i det hele tatt, og var like vonde på beina som en gummistøvel er. Ikke noe som kan være på beina mine eller barna sine i mange timer.Sherox eller fôr gummistøvler i gummi synes jeg er kaldt ja, selv med ullsokk og alt. Neoprenstøvler som Dock boots eller lignende - neihar du prøvd neopren også?
Helt enigJeg har aldri brukt dock boots eller cherrox på mine barn og her er det ikke tørre vintere, det regner hele tiden eller mye slaps. Men gode goretex sko holder tett, om de ikke har gjort det så har jeg levert de igjen. Jeg setter de i en bøtte med vann over natten før de tas i bruk. Det skal de tåle for de er ikke vannavvisende de er vanntette. Så klag om skoen ikke holder tett. Men det hender at barna mine går i vann over ankelen og da trekker det jo så klart ned i skoen.
Jeg synes selv det er kaldt med cherrox eller dock bots, tunge synes jeg også så når jeg ikke liker det på mine føtter så vil jeg ikke bruke det på barna og sko er viktig for helsen vår i fremtiden
Her bruker vi mest viking synes de er de som holder tett til enhver tid og er ull i så de holder barna gode og varme. I år skal vi prøve reima for første gang, veldig spent på de.
Så enig , godt lese vi er flere med den meningen. Gode Goretex holder tett også i masse regnværIkke cherrox! De puster ikke, og det blir derfor fuktig inni de. Bruk gode GORE-TEX vintersko med gode varme sokker. Husk å impregnere!
Ja, her i Bergen er det godt nok, så lenge høyden på ankelen er god nok. Det sitter litt kunnskap igjen etter noen år i skobransjenSå enig , godt lese vi er flere med den meningen. Gode Goretex holder tett også i masse regnvær
Har varmet mange føtter i cherrox jeg forstår ikke helt behovet for å bruke en gummistøvel med ull, gummi er ikke veldig bra for føttene våre. Og barna har aldri hatt behovet heller da jeg kjøper gode varme og vanntetteskoHelt enig
Vi har aldri hatt støvler eller dockboots, Goretex har holdt tross mase regn, søledammer og ute hele dagen. Cherrox er kaldt og det er det mange barn som også sier på jobb