Vintersko

sidensvans

Andre møte med forumet
Hvilke vintersko velger dere i år? Gutten min er 2 år, bruker str. 24-25. Det kan bli veldig kaldt og mye snø her vi bor, så er alfa omega at han holder seg varm og tørr. Vi hadde Kavat Defender i fjor, og var superfornøyde, men ser ut som om det kanskje er en modell de har slutta å produsere.:( Hadde håpa å finne noe på salg, men er ikke så lett nå, rett før sesongen.

Jeg bor i Tromsø og her er vinterklimaet en gjetning fra dag til dag.

Vi har konsekvent gått for Viking sine goretex sko/støvlett. De går høyt opp og har gitt god støtte til små bambiben.
Vi har og brukt Friends (merket du får på coop obs). Disse har og vært gode og varme og tålt sørpe like bra som viking sine goretex sko. De er dessuten gode og brede i foten slik at det ikke klemmer noe sted opplever vi.
OG de trenger ikke annet enn en god ulvangsokk/tilsvarende nedi.

Regner med vi blir å gå for det samme i år også :)
Det og gode cherrox. Men jeg ser det har kmmet en ny variant for ekstra kalde dager. skal tåle temp helt ned til -20 grader syntes jeg at jeg så i en reklame i siste F&B

Her har vi alltid brukt Kavat og det blir det i år også. Ungene har alltid vært tørre og varme på føttene og de liker skoene godt selv også :-)

Jeg kjøper somregel to par vintersko, sånn at han har noe å bytte på. Har pleid å kjøpe et par med dock boots og et par med noen gode vinterstøvletter :)

Her har jeg kjøpt superfit til min 2,5 åring:) Den virket veldig lett og god på foten hans.

Kjøpt Superfit, liker at de er så lette. Har Kavat høstsko, og de er ganske tunge i forhold.

Back
Topp