Kjøper viking Gore-tex.. De koster en del da, men de fungerer utmerket på mine barn i en naturbhg hvor de er ute store deler av/hele dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min på snart 3 år har også 30. Kunne egentlig hatt 31.... Hvor store skal disse føttene bli?Mamma kjøpte ecco sko til eldstemann på 3.5 år. De målte foten hans og han måtte opp i 30. Fikk litt sjokk jeg. Mamma ville ikke si hva de kostet. :-/ men vi så kvitteringen, 849,-. Minsten har Viking. Veldig fornøyd med de.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvilken kjøpte du? Vi har det her så skal ihvertfall kjøpe sånne cherrox som de har.Kjøpte noen til ca 300kr på sparkjøp. Syns faktisk de virker veldig gode
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Pro...ze%3e%7b26%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=listerHvilken kjøpte du? Vi har det her så skal ihvertfall kjøpe sånne cherrox som de har.
Takk, skal helt klart sjekkes ut
Vet du det var godt å høre at det ikke bare er oss. ;-) ja det lurer jeg på og.Min på snart 3 år har også 30. Kunne egentlig hatt 31.... Hvor store skal disse føttene bli?![]()