Vintersko

Kjøper viking Gore-tex.. De koster en del da, men de fungerer utmerket på mine barn i en naturbhg hvor de er ute store deler av/hele dagen

Mamma kjøpte ecco sko til eldstemann på 3.5 år. De målte foten hans og han måtte opp i 30. Fikk litt sjokk jeg. Mamma ville ikke si hva de kostet. :-/ men vi så kvitteringen, 849,-. Minsten har Viking. Veldig fornøyd med de. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte viking til begge her. 999 for ene paret, og 749 for andre. Kjøpte to for en ;)

Mamma kjøpte ecco sko til eldstemann på 3.5 år. De målte foten hans og han måtte opp i 30. Fikk litt sjokk jeg. Mamma ville ikke si hva de kostet. :-/ men vi så kvitteringen, 849,-. Minsten har Viking. Veldig fornøyd med de. :-)

Min på snart 3 år har også 30. Kunne egentlig hatt 31.... Hvor store skal disse føttene bli? :eek::eek:

har ikke kjøpt ennå, men må nok nå snart for nå begynner det å bli kaldt på vestlandet.

Har hatt skofus sine de to siste åra til eldstemann, synes de er mer enn bra nok :)

Blir enten obs sine goretex eller skofus til begge guttene

Kjøpte egentlig viking. De virket helt ok, men var for små og skulle bytte i 1 str større og de var da tomme(tilbud på skoringen).
Fikk pengene tilbake og har nå bestilt Superfit culusuk til Størsten på tilbud, blir vel noe lignende på minsten. Her liker jeg superfit, viking eller ecco til vintersko

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Ecco til jenta. Ca 900,- men eg kjøpte skoene på nattåpent og fekk 25 % rabatt.

Guten fekk ecco i fjor, men han likar ikkje å gå med verken klær eller sko som strammar (pga plattfot og hypermobile ledd bør han ha god støtte, seier fysio), så eg fekk han ikkje til å gå med anna enn dock boots i fjor vinter. Så i år har eg kjøpt lave ecco gore tex (ca 800,-), og lar han bruke dei så lenge det ikkje er djup snø (det er uansett sjeldan på vestlandet), og så får han gå med sine elskede dock boots (349,-)resten...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

viking goretex til begge 2,kjøpte 2 for 1 på tilbud :)
i tillegg kjøpte jeg noe ala sorel som de har på tilbud til 299 på OBS nå.Virket veldig gode.Greit å ha 2 par synes jeg i tilfelle våte etc.

Endte opp med disse skoene på shoeday;

62F89548F4ECCDAD580B69314C336539.ashx

EE2D7297702104CF5E0E9842F60A8C67.ashx

Også fikk hun disse til våren,for verken meg eller mannen hadde det største behovet for nye sko nå:

41DD69388F9A7478F8A69EC3FA6824AD.ashx

Var jo da 3 for 2 ,så betalte vel 650 kr for alle tre.Ikke gærent.

Skal impregnere vinterskoa selvfølgelig. Regner med at de er greie. Er jo begrenset hvor mye enn 1-2 åring er ute på vinteren i barnehagen..

Men neste vinter så blir det nok både cheroxer og noen litt bedre vintersko,ala viking goretex etc.. Men så ikke behovet i år

Min på snart 3 år har også 30. Kunne egentlig hatt 31.... Hvor store skal disse føttene bli? :eek::eek:
Vet du det var godt å høre at det ikke bare er oss. ;-) ja det lurer jeg på og. :-) hehee. Er han lang da?

Jeg har kjøpt Sorell og bisgaard støvler m/ullfor (begge deler kjøpt på salg) .
Og så kjøpte jeg Skofus vintersko og cheroxer når det var to for et på skoringen. :)

Back
Topp