Vintersko

Prox

Gift med forumet
Hvilke kjøper dere, hvor kjøper dere og hva koster de?

Prøver å finne noen som ikke er så dyre, men vil ikke ha noen drittsko heller så jeg vil høre hva dere kjøper :D

Har ikke peiling, så følger med her.
Tenkte jeg skulle få med meg 2 for 1 på skoringen, men neida!

Kjøpte vintersko til ett-åringen for et par dager siden. Jeg har jo noen hensyn å ta, som at hun ikke er den stødigste og største jenta, så hun må klare å gå i dem, de skal derfor være lette, ha god støtte, være Gore Tex og være varme. Her ble det superfit fra eurosko til 649 kroner.
Trenger nok et par nr to som reserve, og da vurderer jeg å se på Sparkjøp. Der er det billig...

Dock boots. Blir ikke sååå kaldt her vi bor. Og har Timberland til bruk hjemme (ikke bhg) kostet 299 kr paret. Hadde de i fjor. Han var god og varm heeeele tiden med ullsokker i :-)

Her blir det som vanlig Kavat til alle barna. Har brukt dem hver vinter siden eldstemann var liten og vi er kjempefornøyde. Usikker på prisen på dem da, men vi er stamkunder på en koselig gammel skobutikk hvor vi får kjempegod hjelp til å finne rett str pluss at vi stort sett får rabatt :-)

Vet ikke hva vi skal kjøpe enda, men skal dra på shoeday idag (de har 3 for 2), så skal vi se om vi finner et par hver alle tre ;)

Har brukt Viking og Friends (de du finner på Coop OBS).
Begge er gode og varme sko og sitter godt på foten til jentungen.
Synes at mange sko er for smale og blir trange og kalde, så derfor har jeg sverget til disse to.

Kavat med ullfór, ca 699kr.

Viking gortex. Kjøpte 2 par å betalte for 1

750 kr for et par

Kjøpte noen til ca 300kr på sparkjøp. Syns faktisk de virker veldig gode :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ecco gore-tex. Kosta rundt 900 kr og fikk den vel til rundt 600kr fordi butikken sku flytte til nytt lokale :D superfornøyd. Kjøper bare ecco sko til ungene no. E så fornøyd mdd ecco :D

Sent from my iPhone using BV Forum

5åringen = Viking GoreTex fra Skoringen

5634815021_1%281%29.png

3åringen= Viking GoreTex fra Skoringen.no

5614500910_1.png

1åringen= Ponny Sympatex
6CFE570490DF7CB79B7D2D160B2ED41F.ashx

Jeg kjøpte først friends til begge, men angret litt da jeg ikke vet hvordan de er. Så da kjøpte jeg viking til begge to nå når det var 3 for 2 på eurosko. Ga 1600 kr for to par vinterskp og et par superfit overgangssko til eldste, men da vet jeg i alle fall at vi blir fornøyd, så blir de andre ekstrasko..

Viking goretex til 749 til barnehagen og skofus til 499 til hjemmebruk:)
Kjøpte egentlig to par viking, men måtte opp en størrelse og de hadde kun ett par i rette størrelsen så da ble det skofus i stedet. Vi hadde de i fjor også og var veldig fornøyde da:)

Back
Topp