Vintersko??

mita89

Elsker forumet
Hvilke sko har dere til barna deres?

Pris har ikke noe og si, vil bare at hun skal være varm og tørr :)

Gjerne vis bilder [:D]

noen bruneskofus fra i fjor

rosa kangeroo

lilla kavat

svarte penstøvletter

hvite timberland skinnsko

oj.. hun har litt mange sko denne jenten hehe *flau*

Cherrox og ett par vintersko fra sparkjøp, husker ikke hva de heter, men er iallefall god å varm. Å så har hun ett par huskerikkehvadeheter, som hun brukte i fjor.
Storesøster har også cherrox å så har hun gore tex sko, pluss ett par penstøvletter.

Vi har kjøpt Friends sine i år. Og et par fra økonomisko til pent [:D] Pluss et par cherrox.

Holder alle disse vanntett? som og vasse i snø i 1time +..

Imprignerer dere de med noe?

1100: Hvordan er de hvite timberland skoene til Martine? er det lett å få foten ned i skoen? Har man plass til litt tykkere sokk?

Syns det er så vanskelig å finne sko som sitter skikkelig på foten til de små jeg [&:]

Emmely har disse. Er kjempe fornøyd med dem til nå, hun har vert tør i bena på reinværsdager og hun blir ikke varm/klam i de.

Vis de er meg du spør så har jeg kjøpt dem på sko butikken her på nærbø. De koster 499 her.
Tror skoringen også har dem...[:D]

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Vis de er meg du spør så har jeg kjøpt dem på sko butikken her på nærbø. De koster 499 her.

Ok :)

e de vanntette og?

Har et par Cherrox og noen høst sko. Har ikkje vore på sko handle ennda

ORIGINAL: mita89

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Ok :)

e de vanntette og?

Hu dama i butikken mente de var de, og Emmely har ikke blitt våt i de. Og hun har brukt dem i MYE vann. Men ser ikke at de står på kavat sine sider at de er vanntette. Men de nederste er hvertfall vanntett.

Back
Topp