Vintersko....

saya2009og2012

Glad i forumet
Hva slags fottøy skal man kjøpe til disse små til vinteren???

Tenkte å kjøpt et par stonz, men trenger de noen andre sko også???

det samme lurer eg og på[8|]

Blir eit par med litt lette vintersko som ikkje er for høge. Blir nok brukt Stonz ein del og men dersom det er kaldt er ikkje det godt nok tykkjer eg.

Feks denne:

eg kjøpte Reima sin fra reflex butikk. billigere enn stonz. de e varme og fine

Hei!
Det finnes mange rimelige goretexsko i skokjedene som jeg med hell har brukt til de andre to... De krabber jo mest, men føttene skal jo snart være varme uti snøen....
Det er jo høst, så da kan vel og sherrox være bra når de begynner i barnehagen. Ellers holder raggsokker en stund til..............

Beste hilsen mamma til tre

Jeg har et par ecco vintersko i str 19 (hun kommer mest sannsynlig til å lære seg å gå i løpet av vinteren, og da trenger hun lette, gode sko i tillegg til Stonz )

ORIGINAL: Min Nini

Her å![:)]

Her bruker snuppa str 21 i joggesko.. Regner med at vi må ut å handle vintersko ja. Elelrs har hun ett par arva cherrox i str 22. Også mener jeg at vi har 3 par støvler... hehe... 2 par arvet og 1 par kjøpte bestemor...

ORIGINAL: @dnim

Blir eit par med litt lette vintersko som ikkje er for høge. Blir nok brukt Stonz ein del og men dersom det er kaldt er ikkje det godt nok tykkjer eg.

Sånn tenker jeg og, bare at vi har Reima og ikke stonz. Har tenkt å kjøpe disse

ORIGINAL: MammaKarri82

ORIGINAL: Min Nini

Her å![:)]

Her og! Samt har et par Ponny vintersko med goretex etter storebror, så det får holde denne vinteren. Tror jeg ville unngått cherrox typer denne vinteren da de er veldig stive til de små beina og har får dårlig støtte rundt hælen

Blir Stonz her [:)] Og kan han gå da, og ikke går så bra i stonz'ene skal han få seg et par vintersko, type kavat, viking e.l [:)]

Back
Topp