Vintersko til voksne

Fru Riskorn

Forumet er livet
Hva bruker dere som vintersko hvis dere vil være både varme og tørre? Gjerne med bilder... Skjønner jeg må bytte ut cherroxene mine siden folk trodde det var en spøk da jeg sa jeg hadde det[;)]

Jeg bruker stort sett mine Nesnalobber om jeg skal ut i skikkelig kulde. Da gjør det ingenting at de ikke er vanntette.

Om temperaturene tilsier litt våtere vær blir det ofte fjellskoene mine faktisk.

Hva med denne, noen som har den: http://www.oslosportslager.no/uploads/bilder/nettbutikk/produkter2/6174-800.jpg

(kamik)

ORIGINAL: Pannekaka

disse f.eks

Ja, de likner veldig på de som jeg la ut. Er de vanntette? Eller bare reklamerer de med at de er det?

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ja, de likner veldig på de som jeg la ut. Er de vanntette? Eller bare reklamerer de med at de er det?

Ja, så det etterpå [:D] Sorel har også en lignende modell, caribou. Men disse er bedre.

LaCrosse Ridgetop er en klassisk og robust vinterstøvel med et smidig, vanntett og bunnsolid skinnskaft og ullfilt fòr som holder snø og slaps ute og føttene varme og tørre i kulda.

Den har en uttagbare innerstøvel forsterket med Radiantex membran som reflekterer varme fra foten og er i sammen med den kraftige innerstøvelen med på å holde føttene varme ned mot -40 grader i følge produsent.

Bruk av naturgummi i forsterkningene over forfot, rundt foten og den kraftige yttersålen gjør støvelen vesentlig lunerer og gjør at den beholder sin fleksibilitet i minusgrader.

Husk å gi dine LaCrosse Ridgetop en dose bivoksbasert impregnering slik at den beholder de vanntette og isolerende egenskapene i mange år.

Takk! Nå har jeg funnet dem i butikk med pris og alt[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Takk! Nå har jeg funnet dem i butikk med pris og alt[:)]

XXL har de hvertfall til 1199,- [:)]
Hvis du ikke får tak i så er Caribou en god nr. 2.

ORIGINAL: Beautiful*eyes

noem som vet om de veier mye eller lette å gå med?

Lacross og Caribou er tyngst, så Joan of Arctic.. Cumberland og Whiteoutene er kjempe lette ifht hva de ser ut til å være [:)] Whiteouten er litt sånn støvelaktig, men myk og lett med kjempe god såle.

Back
Topp