**kathrine**
Elsker forumet
ORIGINAL: Sicily
Har disse bare i svart:
jeg har også disse i sort[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Har disse bare i svart:
ORIGINAL: siljegulli
ORIGINAL: Susan Hoang
Har litt mere "harry" sko jeg da...[:)] Men hatt disse i 6 år, og er de beste vinterskoene ever! Koster vel rundt 1500,- Men har ikke sett mange andre på 26 år i sånne sko.. [:D]
Sjefen min har sånne, hun er snart 60[:D]

ORIGINAL: Susan Hoangjeg har veldig lyst på sånne, men de koster 2500kr nå da og de er aldri på salg/tilbud. absolutt ikke harry!!!
Har litt mere "harry" sko jeg da...[:)] Men hatt disse i 6 år, og er de beste vinterskoene ever! Koster vel rundt 1500,- Men har ikke sett mange andre på 26 år i sånne sko.. [:D]
ORIGINAL: MaRtE:)
ORIGINAL: Susan Hoangjeg har veldig lyst på sånne, men de koster 2500kr nå da og de er aldri på salg/tilbud. absolutt ikke harry!!!
ORIGINAL: pandalisede er ikke "ekte", syns ikke de er så fine heller. men har tenkt tanken!
ORIGINAL: MaRtE:)
Coop Obs her har slike til 1499,-[;)]