Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fireåringen bruker Sorel. Fikk de da han var 3 år. Jeg og samboer har også Sorel.
Vi har prøvd Sorel der hun ikke fikk ned foten i skoen engang, og Viking vintersko synes jeg er så store og klumpete. Vi bruker Viking gtx overgangssko og er veldig fornøyd med de[emoji106]Vi bruker Viking og Sorel.
vikingHvilke vintersko er dere mest fornøyd med? Som holder varmen og ikke slipper inn vann.
Ja! Min blir også ISKALD på beina av superfitVi har prøvd Sorel der hun ikke fikk ned foten i skoen engang, og Viking vintersko synes jeg er så store og klumpete. Vi bruker Viking gtx overgangssko og er veldig fornøyd med de[emoji106]
Har vært mest fornøyd med Superfit egentlig da de passer foten hennes best, men hun blir så fort kald på beina.
Hvilke har dere?Ja! Min blir også ISKALD på beina av superfit![]()
Vi har prøvd Sorel der hun ikke fikk ned foten i skoen engang, og Viking vintersko synes jeg er så store og klumpete. Vi bruker Viking gtx overgangssko og er veldig fornøyd med de[emoji106]
Har vært mest fornøyd med Superfit egentlig da de passer foten hennes best, men hun blir så fort kald på beina.