Vintersko til 3-åring

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Hvilke vintersko er dere mest fornøyd med? Som holder varmen og ikke slipper inn vann.

Fireåringen bruker Sorel. Fikk de da han var 3 år. Jeg og samboer har også Sorel.

Kuoma liker jeg godt, men til vått slapseføre bruker vi dock boots.

Vi bruker Viking og Sorel.

Fireåringen bruker Sorel. Fikk de da han var 3 år. Jeg og samboer har også Sorel.

Vi bruker Viking og Sorel.
Vi har prøvd Sorel der hun ikke fikk ned foten i skoen engang, og Viking vintersko synes jeg er så store og klumpete. Vi bruker Viking gtx overgangssko og er veldig fornøyd med de[emoji106]
Har vært mest fornøyd med Superfit egentlig da de passer foten hennes best, men hun blir så fort kald på beina.

Vi har prøvd Sorel der hun ikke fikk ned foten i skoen engang, og Viking vintersko synes jeg er så store og klumpete. Vi bruker Viking gtx overgangssko og er veldig fornøyd med de[emoji106]
Har vært mest fornøyd med Superfit egentlig da de passer foten hennes best, men hun blir så fort kald på beina.
Ja! Min blir også ISKALD på beina av superfit:(

Ja, Viking kan nok virke litt store. Men, jeg har 2 tasser som har veldige brede ben med høy vrist, så kun Viking og Sorel de kan bruke. ☺️ Sorel da som reserve. Håper det blir litt enklere å finne sko når de blir litt eldre. :)

Last edited:
Viking Gore tex.

Har forede støvler til milde og våte dager.

Bisgaard sine forede i skinn brukte vi til han var tre, deretter Viking og Dock Boots med tykke ullsokker.

Viking toasty med Goretex bruker vi i bhg, de har ullfôr.
Ellers bruker vi Angulus og Bisgard. De er i skinn med tex membran. Angulus har rågummisåle, så de blir litt glatte til bhg, men bisgard har "vanlig" såle.
Foretrekker viking skoa i bhg, men bruker bisgard sine støvler med ullfôr til veldig våte dager.

Back
Topp