Vintersko til 2-åring

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Tidligere har vi brukt Viking Toasty II, men syns ikke de var supervarme på føttene hennes. Noen som har erfaring å dele? Her blir det skikkelig vinter, altså ikke noe slaps og regn :)
 
Vil anbefale ecco :)de er litt stive i pris, men aldri opplevd at guttungen har blitt kald på føttene når han har brukt de:happy:
 
Ecco tåler generelt dårligere lave temoeraturer enn Viking. De er også mye glattere. Dette er fordi de som oftest holder seg til pu i sålemateriale.

Ikke for det - jeg har hatt Ecco til barn selv, altså.


Men Viking er dessverre ikke så brede som man skulle tro, det gjør lett at man fryser om man ikke har luft rundt foten inne i skoen. Luft isolerer. Husk at man ikke skal ha tykke ullsokker i moderne vintersko - det virker mot sin hensikt. Små barn sitter jo mye, men når de blir eldre og står mer på beina vil de tykke sålene til Viking komme mer til sin rett.

Jeg har hatt god tro på Superfit sine Culusuk. De har vunnet tester flere ganger for akkurat dem. Jeg har likevel lagt merke til Superfit lenge, da de har en helt annen filosofi omkring barn og ortopedi enn mange andre skoprodusenter.

(Av disse tre merkene har jeg definitivt sett mest reklamasjoner på Ecco).
 
Back
Topp