Vintersko/støvler, barn....

Mama Bear

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2016
Mine barn har alltid hatt viking, kavat ol før. I fjor kjøpte jeg Sorel til de, pga varme og slitesterke, men de ville ikke bruke de. De er nå 6&8- og sliter veldig på sko. ( og sære [emoji28][emoji6])
Ble for store og klumpete liksom. Så måtte bare pent kjøpe nye viking i tillegg. [emoji30]Ellers syntes JEG de ser helt knall ut mtp løs ullsokk, vanntette nederst, bra mønster under osv

Storebror elsker thermostøvlene sine, skulle gjerne bare brukt de, men det blir litt kaldt utover. ☺️

Da ble det Sorel + et par til med Viking Thermo, gitt. ☺️

Nå har han 2 X Viking Thermo, 1 par med Viking Toasty og et par med Sorel, det får holde for denne sesongen. ☺️ Vet ikke hvordan Bisgaard er i passformen, men mine gutter har veldige brede føtter, og ekstremt høy over vrista, derfor vi bestandig går for Viking. :)

Gikk for Sorel som reservestøvel, for det virket som bedre kvalitet, i hvert fall i disse modellene. :)

Nå har han 2 X Viking Thermo, 1 par med Viking Toasty og et par med Sorel, det får holde for denne sesongen. ☺️ Vet ikke hvordan Bisgaard er i passformen, men mine gutter har veldige brede føtter, og ekstremt høy over vrista, derfor vi bestandig går for Viking. :)

Gikk for Sorel som reservestøvel, for det virket som bedre kvalitet, i hvert fall i disse modellene. :)
Det var lurt etter min mening, vi har hatt både kamik og Sorel og kommer aldri til å kjøpe kamik igjen, i hvert fall.

Back
Topp