vintersko i str 18.

alltidrosa

Betatt av forumet
hjelp. lillegutt trenger vintersko/støvler i str 18 men jeg har vært i alle sko butikker jeg ser og ingen har . trenger hjelp til liker til online shopping eller noen butikker som selger str 18.
H&M sine sko er altfor store selv om de sier at det er str 18. begynner å bli stressa.
noen som har råd?.

Hvor gammel er han? Kan han gå? Man har ofte litt tykkere strømpebukse eller sokker på vinteren uansett og da kan det jo være at str 19 blir passe. Det er også mange mnd igjen til det er nødvendig med vintersko, så det kan jo være foten har vokst. Evt kan man ta i en såle. Om han ikke kan gå er det ikke anbefalt med sko.

Superfit er små i størrelsen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvorfor skulle jeg kjøpe sko vis han ikke gikk? Han har gått siden han var 8 1/2 Mnd og løper nå! Han er liten av str og er nå 1år han bruker ennå str 68 i klær.
Egentlig så er str 18 litt stort det og.

Hvor gammel er han? Kan han gå? Man har ofte litt tykkere strømpebukse eller sokker på vinteren uansett og da kan det jo være at str 19 blir passe. Det er også mange mnd igjen til det er nødvendig med vintersko, så det kan jo være foten har vokst. Evt kan man ta i en såle. Om han ikke kan gå er det ikke anbefalt med sko.

Grunnen til at jeg leter så tidlig et at jeg har erfaring med at det tar tid å finne sko som er små nok til lille gutt .
HaN har gått siden han var 8,5 Mnd. Og trenger egentlig str
17 . Det er helt umulig.

Grunnen til at jeg leter så tidlig et at jeg har erfaring med at det tar tid å finne sko som er små nok til lille gutt .
HaN har gått siden han var 8,5 Mnd. Og trenger egentlig str
17 . Det er helt umulig.
Huff, det er noe dritt :shifty: får håpe du finner i en fysisk butikk så du kan prøve de på, da? Han må jo ha sko, liksom.

Har alltid brukt Superfit sine bamse sko til de helt små.
Kjøpt dem på Barnas hus

Om du legger en ekstra såle i størrelse 19 så passer de kanskje og de er det lettere å finne enn str 18. :)
Vet kavat har størrelse 19 hvertfall.:)

Ja Superfit har vintersko, fåes kjøpt hos barnas hus, eurosko.. Ville aldri verden kjøpt vintersko på hm til en som akkurat har lært seg å gå iallefall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvd utelanske sider? Mamma kjøpte Adidas joggesko til min datter i Tyskland. De var i str 14 eller noe sånt. Har ikke funni de frem igjen enda. Men husker de var veldig små og passet hu rundt 7 mnd alderen.

Hadde samme problem når lillegutt var liten. Han gikk også tidlig, og trengte vintersko. Men problemet hans var ikke akkurat lengden på skoen, men at han enda var så høy over vrista, at han ikke passet noen sko som var små nok i foten. Fant til slutt et par som passet i en skobutikk i Bergen. Husker ikke hva den heter, men ligger i sentrum, i en sidegate til gågata. Var str 19 og kostet nesten 1000 kr, men måtte bare kjøpe dem.

Back
Topp