Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I forrige uke hadde vi høstferie i Molde, og planen var at jeg skulle kjøpe Viking Thermo til frøken snupp der. Til min store skrekk hadde de ikke igjen "jente"farge på disse skoene i denne byen (og jeg som trodde jeg var tidlig ute, siden temp i Molde er litt mildere enn der vi bor). Ringte så hjem til nærmeste skobutikk og fikk lagt til side et par til vi kom hjem fra høstferie [:)]
Så da er det i boks for deres del? Hvilken type ble det da? (som du skjønner, jeg ber om bilde[;)])
Sjekket ut den brandos-linken nå. De hadde ikke veldig mye Viking (av vintersko)
, og i hvertfall hadde de ikke noe av det som vi har prøvd på. Er litt opptatt av prøving jeg, spesielt når det gjelder sko.
Ja, prøving er veldig viktig før man kjøper/velger sko!
Her er skoa, Viking Thermo str.32 [8D]
*surrehue* Selvsagt, det var disse du snakket om. Du skrev jo Thermo, men jeg tenkte liksom bare på gore-tex-sko jeg nå.[8D]
Isabelle har sånne, bomma i fjor og kjøpte ALTFOR store, så de passer fortsatt, enn så lenge i hvertfall (vet jo ikke om de holder hele sesongen). Skal kjøpe til vesla også, men de hadde ikke riktig farge i rett størrelse der vi var på lørdag. Kjøper sorte i disse vi da,
eller har i hvertfall gjort det hittil. Da passer det til alt. Lilla har liksom ikke passet til dressene her i hvertfall. Årets farge på Thermo'ene er vel egentlig mørk rosa/cerise tror jeg, men de fleste stedene jeg har sett har de ikke fått dem enda, de har sort og lilla. Det kommer visst hvite med sort såle også hørte jeg, og de har jeg sett i en eller annen nettbutikk.
så xxl hadde de her og......50 kr billigere[;)] håper det er i butikken og ikke bare nettbutikken[:)]
da kjøper jeg ALT der.. ka-anskje i morra.
XXL har rosa og sort. De kostet 389 eller noe sånt når vi var der (altså ikke så mye å spare), men det tror jeg de gjorde på nettet også da, så jeg tror prisen er satt ned etterpå. XXL har ikke mindre enn str. 23 i disse, og det blir for stort til vesla, ellers hadde jeg kjøpt der.
jeg var og handla[:)] kosta 349...... men jeg angrer litt for ikke jeg heller kjøpte dock.. dsom egentlig var planen, men det var så greit og få unna alt på samme sted[8|]
xxl her ligger midt mellom toys og leker....... gitt om det er kult og dra ungene dit da[&:]
ellers kjøpte jeg viking goretex[:)] sorte til småen 499, og rosa til frøkna 599. ikke tale om ho skulle ha sort nei[:-][8D]
så ut som de hadde mye utvalg her iallefall.
ellers kan jeg si de oppførte seg så fint at de fikk hver sin kuli da de kom til kassa[:D] jeg og[;)]
De rosa var sikkert sånne vi prøvde, men som de ikke hadde i Isabelle sin str. Med blomter på, og tre borrelåser?
De hadde noen sorte der også når vi var, til 399 faktisk (tror det var tilbud), men de hadde litt hardere såler enn de rosa, litt glattere, altså.
jepp stemmer det, den var noget stivere, men jeg tenkte skitt au. de hadde ikke sort i den "samme" som ho sin. var den jeg titta etter først. jeg så nemlig ikke den"billige" med en gang. jo det var vel 3 og 499 jeg gav da. jeg husker bare at jeg gav 16oo og et eller anna tilsammen for 4 par sko og 3 kuli[8D]
Nei, guttemodellen i den "serien" er mørk blå. Men de (rosa) kostet vel 599 eller?
Men nå har jeg i hvertfall kjøpt vintersko til Isabelle da. På G-sport. Omtrent samme farge som de på xxl (lilla heter den visst). Kostet 699.
Når vi kom hjem fant jeg ut at de er jo helt flate inni, ingen oppbygning i sålen.[8|]
viking??? var det de søte jeg la ut link til for litt sia???
sko skal ikke være oppbygd egentlig, de skal være flate så man kan legge inn spesialtilpasset såle OM man trenger det. det sier di iallefall der vi handler sko på jobb. jeg må ha spesialtilpassa såle siden jeg er ekstremt tverrplattfot. mannen min er platt så han har helt motsatt a mine igjen.
ang pris....... jeg husker jammen ikke[8|]
alt kosta mellom 16og1700...... 2 ultra a 349.. 3 kuli([8D]) og 2 g-tex. og de sistnevnte skilte 100 kr.
Men nå har jeg i hvertfall kjøpt vintersko til Isabelle da. På G-sport. Omtrent samme farge som de på xxl (lilla heter den visst). Kostet 699.
Når vi kom hjem fant jeg ut at de er jo helt flate inni, ingen oppbygning i sålen.[8|]
viking??? var det de søte jeg la ut link til for litt sia???
sko skal ikke være oppbygd egentlig, de skal være flate så man kan legge inn spesialtilpasset såle OM man trenger det. det sier di iallefall der vi handler sko på jobb. jeg må ha spesialtilpassa såle siden jeg er ekstremt tverrplattfot. mannen min er platt så han har helt motsatt a mine igjen.
ang pris....... jeg husker jammen ikke[8|]
alt kosta mellom 16og1700...... 2 ultra a 349.. 3 kuli([8D]) og 2 g-tex. og de sistnevnte skilte 100 kr.
Nei, de har jeg ikke sett i noen butikk. Var viking ja, noen helt enkle. Får ikke til å kopiere bildet fra g-sport sine sider.
Har prøvd å få tak i til vesla i dag igjen, men det er vanskelig ja. Ikke mye som finnes i str. 22. Ecco sine begynner visst stort sett på større størrelser de, så det kan jeg bare glemme. Dumt, for de virker så gode, litt mindre klumpete enn viking sine.
Men de var ikke så veldig oppbygd de heller når jeg så etter, så da er det vel sånn det skal være ja. For Ecco bruker jo å lage sko som er gode for beina.
Tror nesten jeg kommer til å bestille fra XXL på nett til vesla, de du kjøpte til snupp.
Var litt heldig nå i helgen likevel da, for fikk tak i reflex vinterdresser til begge med 40% rabatt. Da ble det faktisk bare 360 kroner per stykk![:D]