vinterpose

Easygrow hood/nature eller Voksi city. Begge varme dunposer med forlenger som har ganske like egenskaper.

Vi har Voksi urban som hun sovet ute i nå.

Hvor gammelt er barnet?

Hvis det er til baby ville jeg valgt Nøstebarn sin saueskinnspose :)

Vi er utrolig fornøyd med Voksi City som vinterpose :)

Bruker Easygrow Lite som vår/høstpose..

Hvor gammelt er barnet?

Hvis det er til baby ville jeg valgt Nøstebarn sin saueskinnspose :)
Signerer denne:)

Jeg brukte slik pose til baby. Når jeg skulle kjøpe ny ble det voksi city fordi den var lang nok med forlengelsen til å vare hele soveperioden i vogn (3 år). Hadde reflex lun vært lengre hadde jeg valgt den. Den er fluffy og tykk uten sømmer som går helt igjennom (da er posen helt tynn den sømmen er). Og passformen var bra, god rundt hodet.

Voksi city :)

Jeg lurer på en ting, for meg som ikke har tørketrommel er det kanskje ingen vits å kjøpe dunpose som f. eks. Voksi city fordi den blir ødelagt etter første vask (som jeg ødela dunkåpe) og kjøpe kanskje heller ull vognpose eller hva anbefaler dete?

Jeg lurer på en ting, for meg som ikke har tørketrommel er det kanskje ingen vits å kjøpe dunpose som f. eks. Voksi city fordi den blir ødelagt etter første vask (som jeg ødela dunkåpe) og kjøpe kanskje heller ull vognpose eller hva anbefaler dete?

Hadde dunpose sist gang til junior. Den må jo egentlig i trommel ja, ellers kan du sende den på rens om du ikke har trommel selv. Kan kanskje bli litt pes. Men på den andre siden bruker vell ulla en god stund på å tørke?

Jeg har valgt en sånn voksi classic som man kan ta av trekket på mens det er ull inni. Husker alle barna i bhg hadde sånn i alle årene jeg jobbet der. De var utrolig praktiske, også mtp at det ikke er noen glidelås som kan bli ødelagt :)

Back
Topp