Vinterpose

Jeg kommer til å gå for en Voksi Urban fordi den kan brukes så lenge, og det føles derfor som et veldig økonomisk kjøp om man fordeler de 2000 kronene over de 3-4 årene posen kommer til å være i bruk:) Vurderte å kjøpe en til storesøster også, for hun har bare vanlig voksipose, men kom frem til at dette mest sannsynlig er siste vinteren hun sover ute, og da kan hun pakkes inn i noen ullpledd i tillegg.. Føles litt i dyreste laget å bruke 2000 på en pose som bare blir brukt et par måneder liksom...

Er skikkelig solide, varme, praktiske, og digg at den kan brukes i år etter år =)

Eg lurer på å kjøpe denne lammeskinnsposen: http://nostebarn.no/produkt/Barneut...ll-Babytepper/Skinnpose-med-gratt-nylontrekk/
men er usikker på om eg heller bare skal kjøpe eit lammeskinn og ha tepper og dyne over. Nåkon som har erfaring med det?
Skal også arve ein voksipose så har vel kanskje nok med den. Pleier jo ikkje akkuratt bli veldig kalde vintrar her på vestlandet, så kanskje ein skinnpose blir for varmt?
Jeg bor på østlandet, og her har jeg valgt å bruke lammeskinnspose. Man vet jo aldri, plutselig kommer vinteren for fullt:) Til storebror brukte jeg også lammeskinnspose, men da var det en "varm" vinter, så den ble lite brukt, og da tok jeg i bruk vanlig lammeskinn som han lå på, og hadde en god dundyne og et ullpledd over - det funka helt fint det også :)

Vi har voksi urban etter storebror, helt utrolig hvor godt den holder seg:) Den ser ny ut enda og den er brukt MYE!
Har også kjøpt en dunpose som vi skal bruke fra starten av,
deilig med noe nytt også;)

Fikk kjøpt en Arctic pose til en god pris så da ble det det. Hadde egentlig ikke planer om å kjøpe pose nå, og kommer nok til å bruke skinn og dyne i bagen denne vinteren.

Back
Topp