Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte lammeskinn og teppe til storesøster, men ettersom vi får vinterbaby denne gangen føler jeg at en pose vil være lunere, også vil jeg heller legge lammeskinnet inni den på ekstra kalde dager
Det hadde jeg ikke tenkt på.. Men det blir vel ikke noe problem før barnet er større? Tenker på når hun er helt nyfødt så er jo posen nesten litt i største laget, og da kan det vel ikke gjøre noe å ha et bittelite lammeskinn inni? Når hun begynner å bli større er det jo også blitt mildere i været.. Er februar som kan være hardest her.. I mars er det ofte mildt og fintdet bør du ikke gjøre, posen må ha luft for å isolere så lammeskinnet må ligge under posen Ellers blir det for trangt.
det bør du ikke gjøre, posen må ha luft for å isolere så lammeskinnet må ligge under posen Ellers blir det for trangt.
Hva slags vinterpose velger dere til deres søte små? Her falt valget på kaiser lammeskinnspose (langhåret)
Jeg bruker og lammeskinn inni posen, snuppa her sover fortsatt på skinnet sitt og nekter å sove uten i sin ege seng. Da syns hun pute er så kald å ligge på Så jeg håper Barnas Hus har tilbud på lammeskinn i julekalender sin i år også. De har alltid hatt det før til 199,- for da skal jeg kjøpe et til til å ha i posen. Har allerde et stort til sengen hennes