Vinterpose

Henhan

Betatt av forumet
Hva slags vinterpose velger dere til deres søte små? Her falt valget på kaiser lammeskinnspose (langhåret) :)

Jeg kommer til å gå for en Voksi Urban fordi den kan brukes så lenge, og det føles derfor som et veldig økonomisk kjøp om man fordeler de 2000 kronene over de 3-4 årene posen kommer til å være i bruk:) Vurderte å kjøpe en til storesøster også, for hun har bare vanlig voksipose, men kom frem til at dette mest sannsynlig er siste vinteren hun sover ute, og da kan hun pakkes inn i noen ullpledd i tillegg.. Føles litt i dyreste laget å bruke 2000 på en pose som bare blir brukt et par måneder liksom...

Her har jeg ikke hatt pose før de har kommet over i sportsvogn. Når de har vært i bagen har jeg hatt lammeskinn og dyne + evt teppe etter behov. Kommer nok til å satse på det denne gangen også xsmile3

Skal ha Easygrow tror jeg. Den kan og brukes lenge da den og har forlengerledd =)

Jeg brukte lammeskinn og teppe til storesøster, men ettersom vi får vinterbaby denne gangen føler jeg at en pose vil være lunere, også vil jeg heller legge lammeskinnet inni den på ekstra kalde dager :)

Jeg bruker og lammeskinn inni posen, snuppa her sover fortsatt på skinnet sitt og nekter å sove uten i sin ege seng. Da syns hun pute er så kald å ligge på :-) Så jeg håper Barnas Hus har tilbud på lammeskinn i julekalender sin i år også. De har alltid hatt det før til 199,- for da skal jeg kjøpe et til til å ha i posen. Har allerde et stort til sengen hennes :-)

Vi gikk for en håndlaget lammeskinnspose.

Mener jeg så at de hadde billige lammeskinn på Bohus på mandag, kan jo være de har fortsatt :) Og jeg tror kanskje det var 199,- ;)

Jeg brukte lammeskinn og teppe til storesøster, men ettersom vi får vinterbaby denne gangen føler jeg at en pose vil være lunere, også vil jeg heller legge lammeskinnet inni den på ekstra kalde dager :)

det bør du ikke gjøre, posen må ha luft for å isolere så lammeskinnet må ligge under posen Ellers blir det for trangt. :)

det bør du ikke gjøre, posen må ha luft for å isolere så lammeskinnet må ligge under posen Ellers blir det for trangt. :)
Det hadde jeg ikke tenkt på.. Men det blir vel ikke noe problem før barnet er større? Tenker på når hun er helt nyfødt så er jo posen nesten litt i største laget, og da kan det vel ikke gjøre noe å ha et bittelite lammeskinn inni? Når hun begynner å bli større er det jo også blitt mildere i været.. Er februar som kan være hardest her.. I mars er det ofte mildt og fint :)

Har alltid brukt lammeskinn i posen og har aldri opplevd at den ikke er varm nok. Easygrow har jo tilogmed egne skinn du kan kjøpe å ha inni...

Vi har odenwalder dunpose etter storebror. Tenker at vi nok må ha skinn under i starten. I tillegg har vi to gamle ullposer, den ene etter mannen min og en kaiser-pose som fulgte med når jeg kjøpte brukt vogn.

Vi har Ticket to heaven dunpose etter storebror, veldig fornøyd med den :)

Jeg bruker og lammeskinn inni posen, snuppa her sover fortsatt på skinnet sitt og nekter å sove uten i sin ege seng. Da syns hun pute er så kald å ligge på :) Så jeg håper Barnas Hus har tilbud på lammeskinn i julekalender sin i år også. De har alltid hatt det før til 199,- for da skal jeg kjøpe et til til å ha i posen. Har allerde et stort til sengen hennes :)

Det må jeg følge med på å! Alltid sjekt å ha :)

Akkurat kjøpt en Voksi City, og jeg elsker den <3 Har også en Voksi Urban fra tidligere (som skal i bhg nå). Mulig jeg kommer til å bruke voksi move på lillebror til å begynne med.

Vi har lammeskinnspose å e godt fornøyd, aldri vorre for kaldt t ongan mine i dein :)

Eg lurer på å kjøpe denne lammeskinnsposen: http://nostebarn.no/produkt/Barneut...ll-Babytepper/Skinnpose-med-gratt-nylontrekk/
men er usikker på om eg heller bare skal kjøpe eit lammeskinn og ha tepper og dyne over. Nåkon som har erfaring med det?
Skal også arve ein voksipose så har vel kanskje nok med den. Pleier jo ikkje akkuratt bli veldig kalde vintrar her på vestlandet, så kanskje ein skinnpose blir for varmt?

Back
Topp