Vinterpose vogn!

karma1

Betatt av forumet
Jeg har termin 2 mars så håper el jeg føder i februar..sikler så på en vinterpose i lammeskinn,men tenker..trenger jeg det?? Hadde vinterpose med storesøster som er født 21 februar og mener vi brukte den en stund selvom det var fint vær det året..hva mener dere?? Egentlig vil jeg dere skal si..jaja selvfølgelig trenger du det :)

Kjøp en rimelig en ;) det har jeg gjort. Bozz pose med langhåret ull :) kjenpe fin og passer perfekt i bagdelen :) kan jo også brukes som bilstolpose så ds er det jo enda større grunn til å kjøpe ;)

Har pose til bilstolen så det argumentet kan jeg ikke bruke...Hehe..men den er jo på halv pris da...tihi :)

Har pose til bilstolen så det argumentet kan jeg ikke bruke...Hehe..men den er jo på halv pris da...tihi :)

Om du har funnet en til halvpris så slå til :p det er kaldt lenge... Ofte ut i mai og posen kan jo åpnes når det er varmere :p

Kjøpte en som kan forlenges, slik at den kan brukes neste vinter også;) og vinteren etter der... Nr.1 sov i barnehagen den vinteren fylte tre!

Ja det ville jeg ikke vært i tvil om. Du har jo hele mars og april, mest sannsynlig store deler av mai også. Og til høsten trenger du jo pose igjen. Jeg har voksi classic og storebror her brukte den til ca 3,5 år. Både i vogn og pulk. Han sov kun i vogn ute på dagtid så vi kunne ikke klart oss uten ;)

Da bestilte jeg den posen jeg ønsket meg :) så finner jeg sikkert den posen etter storesøster om jeg gidder lete litt..men nå fikk jeg jo den jeg ønsket meg sååååå..tihi

Back
Topp