Vinterpose til bilsete?

Har voksi move etter storebror. Så den blir brukt om behovet er der. Ble lite brukt sist pga veldig mild vinter.

Vi har også kjøpt voksi move. Tenker det er veldig praktisk å ha når man får vinterbaby ;)

Har kjøpt Voksi Move :) Tenker det må være veldig praktisk for korte turer hit og dit.

Hadde ikke det til eldstemann og savnet det ikke, så kommer vel ikke til å kjøpe nå heller. Hadde en tjukk ullfleecedress fra Nøstebarn som vi brukte og la et ullpledd over. Så var det bare å fjerne pleddet og åpne knappene i dressen etter hvert som bilen ble varm ☺

Vi kjøpte Voksi move :) Gleder meg til å bruke den for den er så søøøt! :D

Vi hadde ikke til novemberbabyen, men fant ut at det var et savn. Har kjøpt Odenwalder på tilbud hos komplett.no. Var satt ned fra 1499,- til 499,-... Da var det bare å bestile, gitt.

I omtalen av vår Easygrow Ono står det at den kan brukes til både vogn og bilsete, så satser på at det funker! :)

Mamma har strikket en bilstolpose til den lille, men har også fått låne voksi move av ei venninne i tilfelle det blir skikkelig kaldt:)

Kjøpte denne:

Vedlegg

• 1476467788901.jpg
    1476467788901.jpg
    49 KB · Visninger: 42
Vi har en strikket, men hvis man har motorvarmer og baby har pp strikkedress og pledd så syntes jeg det er nok. Ved mindre det er kjempe mange minus der hvor du bor. Sist fikk vi februar baby og vi brukte nesten ikke bilstolposen

Det er jo sjelden det er -20 hos oss!
Har tenkt å kjøpe en ulldress, og så har vi jo både ulltepper og dyne, så det holder kanskje??

Voksi move rett og slett for å slippe å kle på masse klær når man bare skal ut en liten tur

Jeg har reflex sin etter storebror, er superfornøyd. På butikken sa de til meg at det er lurt å se etter en pose med få sømmer, for der sømmene er gir mer varmetap, fikk derfor råder reflex fremfor voksi Move som vi egentlig skulle ha :)

Back
Topp