VINTERPOSE/HELÅRSPOSE

Takk igjen alle søtinger [:)]

Det var like før jeg kjøpte med en voksi urban her om dagen,
men så kom jeg på at den ene siden ikke går an å vaske men må sendes på rens....[&:]
Vet ikke helt hva jeg synes om det akkurat...Høres tungvint ut & ikke så praktisk.

Hvordan gjør dere det egentlig,
dere som er eier av en sånn pose ???

Hm...jeg sitter selv og tenker hva jeg skal ha til nurket. Jeg kikket tidlig på en basson, som virket eldig god. Nå jeg vært innom å sett på en voksi. Ikke nok med de to valgene, kom en venninne og tipset meg om at en felles bekjent syr slike poser så enn kan få eget preg på den om enn vil. Så er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre selv enda... Mangler bare pose og stelleveske nå, så stresser ikke enda... 

ORIGINAL: *Lykkelig82*

men så kom jeg på at den ene siden ikke går an å vaske men må sendes på rens....[&:]
Vet ikke helt hva jeg synes om det akkurat...Høres tungvint ut & ikke så praktisk.

Hvilken side er det som må sendes til rens? Jeg hadde egentlig bestemt meg for denne posen, men ble brått litt usikker ja..

ORIGINAL: Mikkmikk

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Hvilken side er det som må sendes til rens? Jeg hadde egentlig bestemt meg for denne posen, men ble brått litt usikker ja..

ja ikke sant.. det ødelegger litt for vår del,
men har sinnsykt lyst på den likevel gitt --blir jo gal av mindre [&:][8D]

Ulldelen..
altså den nederste!

Vi skal bruke saueskinn pose fra jeg var liten pluss lammeskinn under og eventuelt dyne oppå... ettersom babyen blir så liten ... har også samme gamle posen med ullfleece...
voksi classic ligger å opp men den trur jeg at jeg drøyer til neste vinter....

Ehm..jeg klarte ikke bestemme meg, så jeg har nå tre...en vanlig voksi, en voksi urban, å igår kjøpte jeg lammeskinnspose. kommer nok til å bruke alle sammen, litt sånn hips om haps.

Voksien har jeg fra snuppa var lita, var egentlig fornøyd med den, men så frista det såååå med urban siden mange annbefalte den, (har jo ikke prøvd den ennå?

Så var det en som skulle selge en svært lite brukt lammeskinnspose til 800 kr, jeg bare måtte slå til...så jeg har jo litt å velge mellom da..[:)][:)][:)]

Setter pris på alle svar jenter [:D] takk takk [:)]

Men vil gjerne ha flere ,
da jeg ikke har blitt det minste sikker på pose enda [&:]

*Men holder en knapp på voksi urban*
(Til tross for vaskedelen)

Jeg blir små rar av alt man skal ta hensyn til! Men tenke rlitt sånn at det må da være overdelen som blir mest møkkete?? Så da gjør det liksom ikke så mye at man må rense under delen... Sater å at det ike blir noen store ulykker i posen, om vi ender opp med en sånn en!

Har rød simo kombi vogn og en lammeskinnpose fra jeg var liten . Den er også i rød kordfløyel [:D]

Back
Topp