VINTERPOSE/HELÅRSPOSE

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP
Ja,
hvem har dere tenkt å kjøpe/kjøpt jenter ?
Vil gjerne høre fra flest mulig,
hvilket merke dere har valgt & også vogntype-da dette er supervikig!
Og gjerne også hvorfor dere har valgt akkurat denne [;)]

Som flere av dere vet,
så har jeg jobbet flere år i baby/barneforretning
der vi har utallelig med poser å velge imellom.
MEN,jeg har enda ikke kommet frem til hvem pose vi skal ha til lill"ingen enda [&:]

Blir jo gal av mindre

Må også nevne at jeg er superkresen av meg,å synes dette er en av de viktigste kjøp man gjør.

Håper jeg får masse svar & innspill  [:)]

Jeg ELSKER Voksiposen vi har hatt til storebror og som nå lilleknøttet i magen skal få overta.
Utrolig kjekk pose om vinteren som man kan knyte godt rundt barnet, og forlenge ettersom babyen vokser.
Midt på vinteren la jeg bare lillegutt ut i ullbody,strømpebukse og lue, og han var alltid god og varm.
Jeg har ikke prøvd den nye Voksi urban, men jeg synes den ser mer "åpen" ut. Men for all del en veldig fin pose.

Jeg hadde også en Oldenwälder Lammy XL pose forrige gang, og denne ble mye brukt når knerten min ble større(han sov ute i barnehagen i denne til han var 3 år). Veldig kjekt at man kan bruke selene til vogna i denne posen.

Har også en lammeskinnspose av den "gamle" sorten. Veldig bra og varm pose, men jeg liker ikke at den er så åpen øverst.

Har også Oldenwälder mini posen, og den er kjempekjekk. veldig lik den store Oldenwälder posen.

Min konklusjon er altså: jeg liker Voksi classic best[;)]

I år skal vi ha en saueskinnpose fra jeg var liten.

Neste sesong ser jeg for meg odenwalder posen. Liker den for barna i bgh er gode og varme når de våkner.
Liker ikke voksi for den er så mye knyting på og lett for at det blir feil, eller ikke tett nok.

har simo kombi.

Arver en voksi pose [:)]

Hei. Jeg har valgt 7am posen den syntes jeg var passe tykk og hadde smarte løsninger som jeg falt for:) Så er den så fiin. Den har fått masse ros og passer mountain buggy vogna perfekt. Kjøpte L fordi jeg skal bruke den neste år også. Kjøpte en deilig lammeskinn ved siden av som jeg skal ha i vuggen og inni posen på de ekstra kalde dagene:))

Men det skal sies at jeg har hørt like mye bra om voksi urban, lammy og ticket to heaven.

Skal ha ticket to Heaven pose.Den er jeg veldig fornøyde med.Har emmaljunga egde duo.
Har voksi også men den kommer jeg ikke til å bruke første vinteren.
Syns de drukner oppi der.He,he.Og de blir utrolig varme.
Nå skal det sies at første mann her var en varm bebis , så han hadde stryki med i voksi posen.
Men den er genial , spesielt hvis de sover ute i barnehagen..Og på kalde dager.
Kjøpte min brukt til 300,-[:D]

Er fornøyd med ticket to heaven fordi den er passe tykk.Lett fin pose , kjekt med glidelås.Den kan snurpes inn øverst.

Er superfornøyd med voksi urban posen som vi har til lillegutt. Tror det blir samme til denne bebisen, men kan hende jeg kikker litt etter noe som er billigere også.....

voksi urban her i huset... ekstremt fornøyd med den til storebror så håper den vil være bra til lillebror også... Passer i softbagenvår også... det gjør nemlig ikke lammeskinsposen vi har arvet... den bruker vi helst i pulk, men veldig god den også, så hadde vognen hatt plass så...

Lillebror skal få arve Voksi Urban etter Tobias...[:D]
Har ikke erfaring med noen andre poser...men så lenge jeg er knallførnøyd med den jeg har så fortsetter jeg å bruke den!
Passer også perfekt oppi min Simo Kombi![:D]

Lykke til med valget![:D]

Vi har voksi etter storebror, med både vinter- og sommerdyne. Har vært veldig fornøyd med den. Liker at den er så varm at jeg ikke trenger å bruke ytterklær på babyen. Så liker jeg det at den kan brettes helt ut til teppe når jeg knytter opp, slik at jeg kan få posen helt av når vi kommer inn, uten å vekke babyen. Nå blir det en lillesøster her, så jeg har bare bestilt nytt trekk til posen i "jentefarge".[:D]

Vi har simo duo vogn, så det er god plass til en diger voksipose.[:)]

Bestilt Voksi Urban,fordi jeg syntes den er fin,passer godt i vogna, en Emmaljunga Mondial[:)]
På jobb(bhg) har mange barn denne, å syntes den virker varm å god. Bor jo på en plass med mye vinter, så at den er god og varm var viktig for vår del[:)]

Men om det er den beste,det vet jeg ikke,å om man blir fornøyd vet vi jo ikke før vi har prøvd[:)]

jeg holder på å sy selv faktisk [8D] skal legge ut bilder når jeg er ferdig [:D]

Hva er prisen på voksiposen? Voksi er kanskje en varmere og bedre pose enn emmaljunga sin vinterpose? Eller? Noen som vet. Har ikke bestemt oss for hvilken pose vi skal ha.

ORIGINAL: Nitho

Hva er prisen på voksiposen? Voksi er kanskje en varmere og bedre pose enn emmaljunga sin vinterpose? Eller? Noen som vet. Har ikke bestemt oss for hvilken pose vi skal ha.

Rundt 2000,- Billigere enn det noen steder også. Sett de til 1400,-

Ticket to Heaven!

Har prøvd Voksi Classic og Easy Grow.
VC likte jeg ikke og EG reagerte han på dunen i.. dun-allergi.

Såg på tv2 hjelper deg at Ticket to heaven kom VELDIG bra ut i testen og var eneste posen som ikke tok fyr!
Samt at overflaten er vannavstøtende opp til en viss millimeter uten å være klam.
Posen består av dun med fleece inni, den virket kjempedeilig!
Så finnes den i to str. En på 90 cm og en på 110 eller 120.
Så har de masse knallfine farger![:)]
Og den var ikke noe gale i pris heller.. 900 kr.
Og glidelås til å lukke med - genialt!
Kan snørpes inn øverst på ekstra kalde dager.

Vi er storfornøyde.
Den kan være litt vanskelig å få fatt i men Brio her hvor jeg bor har den ihvertfall!

Har forresten Emmaljunga Smart Duo Combi.

Har en vanlig voksipose som jeg kjøpte da snuppa va liten, var veldig fornøyd med den..har nå i tilegg kjøpt voksi urban, har hørt mye bra om den...så nå vil jeg teste den og..gjør ikke noe om man har to, skal jo sendes i barnehagen etterhvert[;)]

Dere er utrolig gode å ha jenter,
Tusen takk for innspill,og svært så gode svar [;)]

Mine favoritter forøvrig er urban,Artlânder Maxiflex vinterpose & Lammy dunpose med saueskinn i bunn-
der
Saueskinnet kan tas av posen og brukes separat.

*Går i tenkeboksen*

Jeg får hjemmesydd skinnpose fra mamma's spelsauer. Så gleder meg masse. Tulla kommer nok til å kose seg oppi der skal du se[:D][:D][:D]

saueskinnspose og odenwalder[:D]

Back
Topp