Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pupple
Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..
De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]
ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]
ORIGINAL: pupple
så du fleece-dressene i Obs reklamen Greit???
de så fine ut.. Helly hansen forresten.. genialt under reintøy og sånn dress du har kjøpt.
ORIGINAL: Greit!
ORIGINAL: pupple
så du fleece-dressene i Obs reklamen Greit???
de så fine ut.. Helly hansen forresten.. genialt under reintøy og sånn dress du har kjøpt.
Hmmmmmm....jeg har ikke fått OBS-reklame avisa i dag [8|][>:]
Hvor mye kosta de dressene?
Rattatteat jeg må ta meg en OBS-tur i løpet av uka [;)]
ORIGINAL: Pinky and the Brain
ORIGINAL: pupple
Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..
De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]
ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]
det var de friends skoene jeg og ville ha, men de var utsolgt [&o]
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: pupple
ORIGINAL: Pinky and the Brain
ORIGINAL: pupple
Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..
De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]
ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]
det var de friends skoene jeg og ville ha, men de var utsolgt [&o]
de kommer nok til å få de inn igjen[:)] kjører reklame på de denne uka[;)] men desverre Glad70 har heeelt rett..[&o] de begynner på str 23[:@]
men med raggiser i går nok det veldig greit her.. hvis ikke de er store i str da..
ellers var viking nesten like bra på testen.. men de er myyye dyrere.
men de har jo ikke kjørt test for i år ennå heller da. kan ha kommet mange andre bra og.. kanskje F&B kjører test neste mnd[:-]
Ja det kommer nytt blad 1oktober el no, og da skal de teste vintertøy og vintersko.[:)][:D]
Fikk det nyeste bladet i postkassa igår. Ferdig utlest allerede[:-][:D]