vinterklær?

EmmaT

Gift med forumet
er det kun meg som ikke har kjøpt en dritt enda? skikkelig stressende. vinterskona jeg var på jakt etter hadde de ikke, ikke aner jeg hvor jeg skal lete etter vinterdress eller hvilken jeg skal kjøpe. er jeg for seint ute? [&o]
 
Vi har vintersko, men ikke dress! Må vel kjøpe vinterdress også. Den Endre hadde da han var på den alderen er aaaalt for stor tror jeg..
 
Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..
 
De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]
 
ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]
 
Jeg føler selv at jeg henger litt etter med å få handla inn mer typiske vinterklær. Etter middag i dag, så var vi ute og lekte - og det var bra surt ute, mye pga vinden [&:] På tide å handle litt snart [8|]
Har så langt kjøpt vintersko, men skal etterhvert kjøpe et vinterskopar til. Mangler gode luer, votter, vinterdress og enda mer ullundertøy - altså det meste [8D]
I forrige uke kom jeg over en Reimatec dress (høst/vår) til kr.420, som jeg har tenkt at snuppa skal bruke fram til det blir sikkelig vinterkaldt.
 
så du fleece-dressene i Obs reklamen Greit???
 
de så fine ut.. Helly hansen forresten.. genialt under reintøy og sånn dress du har kjøpt.
 
ORIGINAL: pupple

Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..

De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]

ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]

 
 
det var de friends skoene jeg og ville ha, men de var utsolgt [&o]
 
ORIGINAL: pupple

så du fleece-dressene i Obs reklamen Greit???

de så fine ut.. Helly hansen forresten.. genialt under reintøy og sånn dress du har kjøpt.

 
Hmmmmmm....jeg har ikke fått OBS-reklame avisa i dag [8|][>:]
Hvor mye kosta de dressene?
Rattatteat jeg må ta meg en OBS-tur i løpet av uka [;)]
 
Har ikke kjøpt noe vi[:)] Snør jo ikke ENDA da[8D]
 
Vi skal kjøpe PONNY sko til tassen. Hadde de i vinter, og var veldig fornøyde med de! Dress aner jeg ikke.... Skal se om HH dressen vi arva passer, hvis ikke blir det ingen dyr dress! Svigermor jobber i bhg, og kun EN unge der har Reima....
Må kikke litt på dresser, venter på testen i foreldre og barn jeg[:)] Da ser jeg hvertfall hva jeg IKKE skal ha[;)]
 
ORIGINAL: Greit!

ORIGINAL: pupple

så du fleece-dressene i Obs reklamen Greit???

de så fine ut.. Helly hansen forresten.. genialt under reintøy og sånn dress du har kjøpt.


Hmmmmmm....jeg har ikke fått OBS-reklame avisa i dag [8|][>:]
Hvor mye kosta de dressene?
Rattatteat jeg må ta meg en OBS-tur i løpet av uka [;)]

 
 
troooor det var 199 for bukse (sånn med seler) og 179 for genser.. kanskje det står noe på www.coop.no[:-][:D] 
G-sport har og noen, men tror det er sånn tynn fleece.
 
kan hende det er fast pris, tror det er det på de vinterskoene og cheroxene iallefall..
 
også har de umbro høstsko til 199 (fra str 22..)
og jeg som akkurat kjøpte et par joggiser til fordi jeg ikke fant noen høye jeg likte[:@][:@][:@]
 
Når det gjelder vinterklær er også jeg helt i startgropa.
 
Kjøpte Reima-dress til barnehagestart 1. juni, fordi barnehagen sa vi trengte det. Jeg var i to butikker, og begge mente det ville bli litt varmt for årstiden... Det viste seg at butikkdamene hadde rett, dressen ble brukt for første gang på torsdag.
 
Derfor velger jeg å høre på de ansatte i de samme butikkene som sier at den dressen kan brukes hele vinteren med hel ulldress under, at det er mer behagelig for barnet også enn en vinterdress.
 
Der vi kjøpte dressen hadde de 30% på Reima sist torsdag, så da kjøpte jeg to luer og to par votter. Skoa til Reima starter på str. 24, det blir nok for stort for Isabelle.
 
Vinterskoen på Obs tror starter på str. 23, er redd det også blir stort, men har tenkt å prøve dem. Cherrox'n startet på 22 så jeg. Isabelle bruker str. 20 i gummistøvler...
 
ORIGINAL: Pinky and the Brain

ORIGINAL: pupple

Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..

De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]

ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]



det var de friends skoene jeg og ville ha, men de var utsolgt [&o]

 
de kommer nok til å få de inn igjen[:)] kjører reklame på de denne uka[;)] men desverre Glad70 har heeelt rett..[&o] de begynner på str 23[:@] 
men med raggiser i går nok det veldig greit her.. hvis ikke de er store i str da..
 
ellers var viking nesten like bra på testen.. men de er myyye dyrere.
men de  har jo ikke kjørt test for i år ennå heller da. kan ha kommet mange andre bra og.. kanskje F&B kjører test neste mnd[:-]
 
ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Pinky and the Brain

ORIGINAL: pupple

Neida ikke seint ute du Pinky-stress[:D]
spør i butikkene da vel[;)] kommer an på hva du vil ha..

De sa til meg for flere uker siden at til uka får vi inn reima-dressene og hvis jeg skulle være sikker på å få måtte jeg sette meg på liste.. ikke kommet ennå de.. greit for meg jeg er nær blakk[8D]

ang. sko, jeg SKAL kjøpe de de har på coop av merket "Friends".. er kåret til best i test 2 år på rad pga kvaliteten.. (så nylig fjorårets test selv) og prisen er enda bedre..: 249!!!
du kan se de på OBS reklamen for denne uka (vedlegget for barn) finnes også i rooosa[8D][:D][:D] samme gjelder cheroxene[8D]



det var de friends skoene jeg og ville ha, men de var utsolgt [&o]


de kommer nok til å få de inn igjen[:)] kjører reklame på de denne uka[;)] men desverre Glad70 har heeelt rett..[&o] de begynner på str 23[:@] 
men med raggiser i går nok det veldig greit her.. hvis ikke de er store i str da..

ellers var viking nesten like bra på testen.. men de er myyye dyrere.
men de  har jo ikke kjørt test for i år ennå heller da. kan ha kommet mange andre bra og.. kanskje F&B kjører test neste mnd[:-]


Ja det kommer nytt blad 1oktober el no, og da skal de teste vintertøy og vintersko.[:)][:D]

Fikk det nyeste bladet i postkassa igår. Ferdig utlest allerede[:-][:D]

 
testa de no nå da[:-][:-]
 
har kun kjøpt strømpebukse og noen ullklær.ikke utapåklær og sko.venter enda litt med det.
 
I vår fikk ida en vinterdress som passer ennå, så det har vi..
vintersko har jeg ikke kjøpt ennå.. stresser masse bare ved tanken her.. men det blir jo så dumt å kjøpe 2 par sko pr sesong.. har tenkt å kjøpe sånne eccosko. og de koster jo 645!!! ikke rart vi blir flådd.. [&:]
 
Back
Topp