Vinterklær

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Har barn fra før, men de er sommerbarn så klær har aldri vært et problem. Magen er godt synlig allerede her, har det med at den blir stor veldig fort for så å stagnere litt uti svangerskapet. Ser derfor for meg en stor mage i vinter. Her hvor jeg bor er vinteren kommet nå, takker ikke for seg før uti april kanskje. Jeg liker å være aktiv, er mye ute. Så nå er spørsmålet, hvor finner jeg klær til å være ute i? Tips til hva jeg ellers kan bruke? Har tenkt på mannnen sitt vintertøy, men han er jo neste 30cm lengre enn meg, så ser for meg ei innpakka kule som ikke kan gå:laughing002

Hvis jeg husker riktig så har Stormberg gravidklær. Hvor mye som er isolert nok til vinter er jeg usikker på, men da kan man gå litt opp i størrelse og bruke godt med ull / ullfleece under.

Jeg har kjøpt en vattert bukse fra Stormberg på Finn. Jakke har jeg ikke kjøpt enda, min er ganske stor så er plass en god stund til, men vinterklær får jeg i hvertfall spradisk bruk for til april og da er jo magen ganske stor. Jeg synes det er litt kjipt p måtte kjøpe ny jakke bare for en sesong, men må vel det :rolleyes: mulig jeg får se litt på Finn etter tilbud, men må være sikker på at det er en god varm jakke for gidder ikke å fryse hele vinteren. Ullgenser og fleece kan jeg låne fra mannen tenker jeg. spørs om jeg trenger noe ullundertøy (i hvertfall bukse) som passer gravidmagen etter hvert.

Når jeg så etter bukse virket det som om det stort sett er Stormberg som har utebukser for gravide, butikkene nær meg hadde ingen så jeg måtte ta en sjanse på størrelsen, men det gikk greit. Jeg bruker S/M og tok M som virker som det er god plass.

Har kjøpt meg to litt store («oversized») ytterjakker på Zara. Fant ut at årets mote passer fint for gravide :D Boblebukse har jeg ikke hatt behov for ennå, men tenker å se etter en fra Stormberg på Finn.

Hvis jeg husker riktig så har Stormberg gravidklær. Hvor mye som er isolert nok til vinter er jeg usikker på, men da kan man gå litt opp i størrelse og bruke godt med ull / ullfleece under.

Så det finnes altså, fantastisk:smiley-bounce012 Tenker jeg skal bruke ullundertøyet til mannen, orker ikke bruke så mye penger på klær jeg bare skal ha denne vinteren. Men jeg trenger ei skikkelig vinterbukse, skal se på Stormberg, takk for tips:)

Har kjøpt meg to litt store («oversized») ytterjakker på Zara. Fant ut at årets mote passer fint for gravide :D Boblebukse har jeg ikke hatt behov for ennå, men tenker å se etter en fra Stormberg på Finn.

Jeg har kjøpt en slags kåpe, typ oversized den også, i ull. Kjøpte den på finn:) Men trenger vinterbukse, kanskje en jakke til også..

Jeg har kjøpt en vattert bukse fra Stormberg på Finn. Jakke har jeg ikke kjøpt enda, min er ganske stor så er plass en god stund til, men vinterklær får jeg i hvertfall spradisk bruk for til april og da er jo magen ganske stor. Jeg synes det er litt kjipt p måtte kjøpe ny jakke bare for en sesong, men må vel det :rolleyes: mulig jeg får se litt på Finn etter tilbud, men må være sikker på at det er en god varm jakke for gidder ikke å fryse hele vinteren. Ullgenser og fleece kan jeg låne fra mannen tenker jeg. spørs om jeg trenger noe ullundertøy (i hvertfall bukse) som passer gravidmagen etter hvert.

Når jeg så etter bukse virket det som om det stort sett er Stormberg som har utebukser for gravide, butikkene nær meg hadde ingen så jeg måtte ta en sjanse på størrelsen, men det gikk greit. Jeg bruker S/M og tok M som virker som det er god plass.

Er jo helt supert at de har vinterklær for gravide også, visste ikke at det fantes. Finn.no har jeg heller ikke sjekket, finner kanskje det også ja. Har kjøpt meg ei kåpe der:) Ulltøy tar jeg fra mannen, orker ikke bruke så mye penger på klær bare dor denne vinteren. Men jeg hater å fryse, det værste som er, så jeg skal forberede meg:laughing002

Back
Topp