Vinterklær

Sille

Betatt av forumet
Har dere tenkt på hva dere skal kjøpe inn til vinteren? Hvilke vinterdresser satser dere på? Jeg vurderer å kjøpe en tynn vanntett og heller pakke på med ull og fleece under, så har vi til alle anledninger på en måte, og heller kjøpe en tykkere en om det blir behov for det til vinteren. Men er så usikker enda! Vil jo ikke han skal fryse, men på en annen side, så vet jeg ikke hvor mye vi får bruk for den, for om han skal sitte i vogna i voksiposen trenger han ikke den tjukkeste dressen osv :p Hva tenker dere? 
 
Vi går for dress. Hun elsker å ligge på bakken ute, krype rundt og se på ting. Vurderer å kjøpe en reimadress.. Vanntett, varm og lett å bevege seg i. Må legge til at jeg bor i finnmark, her har høsten kommet for fullt.. Sliter mer med.hva vi skal ha på hennes føtter! Hva tenker dere der? Støvler er jo veldig timer å bevege seg i, sko er vel meningsløst da.hun ikke går uansett? Noen som har prøvd slike (vet egentlig ikke hva de heter) sko-poser? Omtrent som tøfler man bare trer på.
 


Jorlin skrev:
Vi går for dress. Hun elsker å ligge på bakken ute, krype rundt og se på ting. Vurderer å kjøpe en reimadress.. Vanntett, varm og lett å bevege seg i. Må legge til at jeg bor i finnmark, her har høsten kommet for fullt.. Sliter mer med.hva vi skal ha på hennes føtter! Hva tenker dere der? Støvler er jo veldig timer å bevege seg i, sko er vel meningsløst da.hun ikke går uansett? Noen som har prøvd slike (vet egentlig ikke hva de heter) sko-poser? Omtrent som tøfler man bare trer på.



Jeg tror du tenker på Stonz ;) Jeg har vurdert å kjøpe de, men syns ikke de er så vakre akkurat... En veninne har dem og hun er veldig fornøyd.
 

Her vi bor er det mer vått enn kaldt, så vet ikke helt hvor stort behovet er for en tykk dress. Så her er behovet stort for ihvertfall en vanntett en. 

På beina har jeg kjøpt noen "tøfler" på nameit, de er vanntette og fleeceforet med borrelås over ankelen så man kan stramme inn så de ikke ramler av :) Geniale for små som ikke kan å gå enda, greit å ha i vogna også :) 

 
Vi har både tynn og tykk dress ifra storesøster, og den tynne har vært i bruk et par ganger allerede. På beina har hun Stonz og jeg synes de er både kjekke og fine jeg da :)

Ellers går det også og sette en hårstrikk i bunn av beina på dressen, så den blir tett :)
 
Ja. Har dress etter storebror så det blir det. Kommer jo til å være ute - enten ved å levere/hente storebror i barnehagen hver eneste dag og kanskje være ute og leke, blir det plass i barnehagen fra januar så må han jo hvertfall ha en dress. Tror det er en tykk dress fra Reflex eller Reima vi har. Så selvfølgelig ull, fleece, stonz - eller sko hvis han begynner å gå :)
 
Back
Topp