Vinterklær til eldre barn 12+

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har noen tips til slitesterke vinterklær, spesielt bukser? Barnet bruker i vanlige klær S-M voksenstørrelse. Jeg har ikke peiling på voksenyttertøy:wacky:

Følger.

Har en 13 åring selv som nok må ha nye klær dog kan han trolig gå i 158/164 egenelig. Han er ikke 160 enda

Sport outlet som nevnt over. Vikafjell er vi beldig fornøyd med. De er dog små i str. Min 13 åring må opp i voksen str s nå. Han er 156 cm ca..

Vikafjell er små i str ja, så barnet må være slank.

Jeg skulle prøve ei bukse der selv, bruker vanligvis 48. Tok med meg en I str xxl, og fikk den knapt over låra... ble skikkelig irritert og sa fra at vikafjell må være skikkelig ekskluderende på yttertøy til folk som ikke er en spiker...

Fant ei regnbukse der til 12-åringen her i vår. Måtte opp i str L... og da blir det fort veldig langt i bena (heldigvis er han like lang som meg hvis ikke litt lenger nå, så over 160)

Ellers er det jo stormberg, bergans, HH og alle disse kjente. De har jo en del HH på obs blant annet vet jeg.

Sport outlet som nevnt over. Vikafjell er vi beldig fornøyd med. De er dog små i str. Min 13 åring må opp i voksen str s nå. Han er 156 cm ca..
Får ta han med å prøve jeg da. Han er 12-år og er høyere enn meg, så over 165. Så må nokk på voksen uansett, kanskje M da.

Back
Topp